Csütörtök, 03.28.2024, 2:22 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Egyéb Tutorialok » Egyedi Sky textúra (Hogyan készítsünk egyedi Sky textúrát)
Egyedi Sky textúra
HoekoneDátum: Kedd, 07.31.2012, 11:38 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 8
Hírnév: 2
Állapot: Offline
Szükséges dolgok :
Call of Duty 2 Mod Tools
Vue 5 Espirit
Terrasky (http://www.mediafire.com/?5qovgg65xv9d1t6)

1.Elindítod a Vue 5 Espirit-et
2.File->New
3.Kiválasztassz egy tetsző égboltot és le okozod.
4.Atmosphere-> Atmosphere Editor Effects fül és ne legyen pipa a Default lens flares for... directional lights és all other lights on
5. Picture-> Render Options -> Render destination -> Render to screen
Aspect ratio -> Square (1:1) és kattintsunk az other re és ott 1024 et írjunk be és ok. A Render Displayt ki "X" elhetjük
6.Állítsuk be a kamerát: A Layer 1 nél töröljük ki a ground-ot utánna válasszuk a Main camera-t (jobb lent) Utánna (jobbfent) állítsuk a Focal-t 18mm re utánna kattintsunk a vonalzó szerű ikonra és állítsuk be az X: 0.756 Y: -96.929 Z: 128 . Abban az ablakban láthatjuk hogy a sárga négyzetet a legfelső ikon on van ami a position név re hallgat azt állítsuk az alatta lévőre azaz orientation és állítsuk be ezeket az értékeket : Pitch 90 Yaw 0 Roll 90
7. Picture-> Rendering megcsinálja a képet menjünk fent a floppy ra és yes utánna ujra menjünk a floppy ra állítsunk be egy mappát és mentsük el sky0001.bmp néven
8. ezt ismételjük meg még 5x ezekkel az értékekkel :

Pitch Yaw Roll Név
90 0 90 sky0001.bmp
90 0 0 sky0002.bmp
90 0 270 sky0003.bmp
90 0 180 sky0004.bmp
0 0 90 sky0005.bmp
180 0 0 sky0006.bmp

9.Indítsuk el a Terrasky nevű programot és a C:\Program Files\TerraSky\input mappába rakjuk be a 6db képet és a Sky name hez írjunk valamit. Az Output images legyen TGA-n és kattintsunk a Go-ra
10.Másoljuk az output mappából a képeket a Call of Duty 2\main\images mappába
11. Indítsuk el az Asset Managger-t. Állítsuk material ra és nevezzük el (ha alap map sky textúráját szeretnénk megváltoztatni akkor arra a névre) materialType->sky sort-> <default>* surfaceType-> <none> usage->sky
És határozzuk meg hol legyen a Locates-ben
Color map nak töltsük be azt a képet aminek a végén _ft van És végezetül a Special surface propertoes-> sky legyen kipipálva
12.Pc->Current Asset Only
 
Fórum » Egyéb » Egyéb Tutorialok » Egyedi Sky textúra (Hogyan készítsünk egyedi Sky textúrát)
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz