Ahoy all!
Az elmúlt időkben, alig voltam online mivel időm sincs semmire.
Most pedig megmutatom, hogyan csináljatok "alap" szintrendszert.
Legelőször, létre hozunk egy .gsc fájlt elmentjük és megnyitjuk.
Kezdjük a függvény nevével, én ezt adom meg.
Eddig, van 1 nyitott függvényünk.
Mivel, szintrendszert akarunk ezért "xp"-hez vagy a "szint" változóhoz kötjük a dolgokat.
Itt "if" vagy "switch" megoldás létezik.
Kód
ranksys()
{
if(self.xp == 50) //Mennyi xp kell 2.szintre
{
iprintln("Elérted a következő szintet.");
self.szint+=1; //Kapsz +1 szintet
wait 0.05;
}
}
Nos, annyit csináltunk ha "self.xp == 50"-el azaz ha elérsz 50 xp-t kiírja a szöveget bal alul és kapsz +1 szintet, vár 0.05 másodpercet utána lezárja az egészet.
Magyarul (gyengébbek kedvéért): Ha a játékban 50 XP-t szereztél, kiírja a szöveget bal oldalt a térkép felett és következő szintre lépsz.
Ha pedig, több szintet akarsz akkor.
Kód
ranksys()
{
if(self.xp == 50)
{
iprintln("Elérted a következő szintet.");
self.szint+=1;
wait 0.05;
}
if(self.xp == 150)
{
iprintln("Elérted a következő szintet.");
self.szint+=1;
wait 0.05;
}
if(self.xp == 250)
{
iprintln("Elérted a következő szintet.");
self.szint+=1;
wait 0.05;
}
}
A következőt csináltuk, úgy mint az előző scriptnél itt is 50 XP kell 2 szintre, 3 szintre 150, 4 szintre 250 és így tovább.
Ha valakinek bármilyen problémája van PÜ-t küldjön, ismétlem PÜ-t küldjön!!
Sipex © 2013