Sziasztok!
Ebben a tutorialban le írom hogy hogy kell killstreakot be tenni szerverünkbe
Elsőnek: . : . elérés: maps/mp/gametypes/tdm.gsc
Menyünk be a fő gsc be nállam jelen esetben a (tdm.gsc) a fő gsc!
Fő gsc ben keressük ki a Callback_PlayerKilled -részt!
Nektek ez így fog ki nézni:
Kód
Callback_PlayerKilled(eInflictor, attacker, iDamage, sMeansOfDeath, sWeapon, vDir, sHitLoc, psOffsetTime, deathAnimDuration)
{
self endon("spawned");
self notify("killed_player");
if(self.sessionteam == "spectator")
return;
if(attacker.pers["team"]=="allies" && sMeanSofDeath=="MOD_MELEE")
{
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
attacker.money+=100;
attacker maps\mp\gametypes\_rank::add_xp(100);
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
}
--------------------------------------------------------
Ha ezt meg találtuk akkor
ezt másoljuk be:
Kód
attacker.killstreak++;
Ide:
Kód
Callback_PlayerKilled(eInflictor, attacker, iDamage, sMeansOfDeath, sWeapon, vDir, sHitLoc, psOffsetTime, deathAnimDuration)
{
self endon("spawned");
self notify("killed_player");
[color=red]attacker.killstreak++;[/color]
if(self.sessionteam == "spectator")
return;
if(attacker.pers["team"]=="allies" && sMeanSofDeath=="MOD_MELEE")
{
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
attacker.money+=100;
attacker maps\mp\gametypes\_rank::add_xp(100);
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
}
Ha ez meg van akkor ezt másoljuk be még ezt ide:
Kód
if(attacker.killstreak==3)
{
attacker playlocalsound("killstreak");
attacker iprintlnbold(attacker.killstreak);
//attacker thread killstrake(3, game["nade"]);
attacker iprintlnbold("^13 Kill^3Streak^1!");
attacker iprintlnbold("^1Jutalom: ^2+3 ^3Gránát");
attacker giveWeapon("fraggrenade_mp");
attacker setWeaponClipAmmo("fraggrenade_mp",attacker getammocount("fraggrenade_mp")+2);
attacker.ks_need = 4;
}
ezt tegyük így be:
Kód
self endon("spawned");
self notify("killed_player");
attacker.killstreak++;
if(self.sessionteam == "spectator")
return;
[color=red]if(attacker.killstreak==3)//ez számolja az öléseidet pl: ha 3 ösz akkor 3 ra adja a bonuszt pl ha 5 ölsz 5 re adja a bonuszt
{
attacker playlocalsound("killstreak");//amikor meg ölted a megadott számot felül akkor le játsza neked ezt a hangot
attacker iprintlnbold(attacker.killstreak);
//attacker thread killstrake(3, game["nade"]);
attacker iprintlnbold("^13 Kill^3Streak^1!");
attacker iprintlnbold("^1Jutalom: ^2+3 ^3Gránát");//3 ölés utánn ki írja középre amit bele írtál szöveget pl: asdasd
attacker giveWeapon("fraggrenade_mp");//3 gránát!
attacker setWeaponClipAmmo("fraggrenade_mp",attacker getammocount("fraggrenade_mp")+2);
attacker.ks_need = 4;
}[/color]
if(attacker.pers["team"]=="allies" && sMeanSofDeath=="MOD_MELEE")
{
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
attacker.money+=100;
attacker maps\mp\gametypes\_rank::add_xp(100);
attacker.hud_penz setvalue(attacker.money);
}