Hétfő, 11.25.2024, 5:52 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Középre írás
DragHunDátum: Szombat, 09.22.2012, 9:37 PM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
////////////////
////_say.gsc////
////////////////

init()
{
level endon("boot");
wait 0.05;
setcvar("kozep","");

for(;;)
{
wait 0.005;

if(getcvar("kozep")!="")
{
iprintlnbold(getcvar("kozep"));
setcvar("kozep","");
wait 0.001;
}
}
wait .1;
}

Elsőnek is csinálsz egy akarmiletaneve.gsc -t és a fentieket bele másolod!
Ha ez meg van akkor mennyünk be a fő gsc be és keressük ki benne a Callback_StartGameType() t!
És keressünk olyan sorokat amik thread al kezdődnek!
pl:

thread maps\mp\gametypes\_menus::init();
thread maps\mp\gametypes\_serversettings::init();
thread maps\mp\gametypes\_clientids::init();
thread maps\mp\gametypes\_teams::init();
thread maps\mp\gametypes\_weapons::init();
thread maps\mp\gametypes\_scoreboard::init();
thread maps\mp\gametypes\_killcam::init();
thread maps\mp\gametypes\_shellshock::init();
thread maps\mp\gametypes\_hud_teamscore::init();
thread maps\mp\gametypes\_deathicons::init();
thread maps\mp\gametypes\_damagefeedback::init();
thread maps\mp\gametypes\_healthoverlay::init();
thread maps\mp\gametypes\_friendicons::init();
thread maps\mp\gametypes\_spectating::init();

Stb stb és ehhez írjuk hozzá ezt:

thread maps\mp\gametypes\akarmilehetaneve::init();

PÉLDA:

thread maps\mp\gametypes\_menus::init();
thread maps\mp\gametypes\_serversettings::init();
thread maps\mp\gametypes\_clientids::init();
thread maps\mp\gametypes\_teams::init();
thread maps\mp\gametypes\_weapons::init();
thread maps\mp\gametypes\_scoreboard::init();
thread maps\mp\gametypes\_killcam::init();
thread maps\mp\gametypes\_shellshock::init();
thread maps\mp\gametypes\_hud_teamscore::init();
thread maps\mp\gametypes\_deathicons::init();
thread maps\mp\gametypes\_damagefeedback::init();
thread maps\mp\gametypes\_healthoverlay::init();
thread maps\mp\gametypes\_friendicons::init();
thread maps\mp\gametypes\_spectating::init();
thread maps\mp\gametypes\akarmilehetaneve::init();

FONTOS HOGY AMIT CSINÁLTUNK gsc -t ide tegyük be:

maps\mp\gametypes\akarmilehetaneve.gsc


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz