Péntek, 03.29.2024, 9:36 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » Futásra sebzés szorzó (Fegyver erő 100% - 400% ig!)
Futásra sebzés szorzó (Fegyver erő 100% - 400% ig!)
DragHunDátum: Kedd, 03.19.2013, 9:48 PM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Itt egy txt szedd le és olvasd el!
Katt


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
SipexDátum: Péntek, 03.22.2013, 6:15 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Hello.

Először is, ez a script rész egy "Zombie" modból van szóval ezt egy alap modba nem lehet bele rakni.

Sok az ismeretlen szó/függvény benne, például:

Kód
getcvarint("scr_zom_weapon_min"))

if ( distance(pos,self.origin)>GetCvarInt("scr_zom_alivepointdistance") )

PointsEarned++;

self.nmove_cou = 1;

if (GetCvarInt("scr_zom_" + self.pers["team"] + "pointsForMoving") )


----------------------------------------------------------------------------------------
Stb, stb....

magyarul mondván ez kaki.

Legegyszerűbben így lehetne megoldani->

Igaz, majdnem ugyan az csak a 100-al osztásnak semmi lényege nem volt. smile

Kód
if(level.wp_on)
{
if(isPlayer(eAttacker))

szo = eAttacker.fegyoero;

else szo = 1;

iDamage = int(iDamage * szo);
}


De, még a level.wp_on-hoz is kell külön script rész amit majd találtok magatoknak valamelyik modból.

Kód
if(iDamage < 1)

iDamage = 1;


E fölé berakod azt amit írtam és közöttük 1 spacenyi hely legyen!!

Utánna pedig, fogsz egy "Anti Kemp" scriptet és megcsinálod hogy ha fut akko adjon neki +5 fegyver erőt.

És persze ha megáll akkor vonjon le belőlle 2-őt!!!

És jön a vége a kihudolás->

Kód
if(isDefined(self.fegyver))

self.fegyver Destroy();

self.fegyver = newClientHudElem(self);

self.fegyver.alignx = "right";

self.fegyver.x = 628;

self.fegyver.y = 390;

self.fegyver.label = &"^1FegyveredErőssége: ^7&&1^1%";

self.fegyver setValue(self.fegyoero); //itt amit megadtunk változót az iDamagednél azt kell beírni..


Ez ha megvan akkor annyi a teendő hogy precacheled a szöveget, vagyis....

Kód
precacheString(&"^1FegyveredErőssége: ^7&&1^1%");


Ez után pedig a "spawnPlayer()"-ben megadod ezt az értéket hogy...

Kód
self.fegyoero=100;


Majd azt hogy mennyi legyen a max fegyóerő és a minimum azt az átalakított "Anti Kemp"-be adhatod meg.

vagy getcvarint-el vagy egyszerűen így smile

Kód
if(self.fegyoero > 100);

else

if(self.fegyoero < 400);


---------------------------------------------------------------
Ennyi lenne ez.!! smile

UI: ^Neonkám, nem kell 2x megadni az értéket elég ha spawnplayerben megadod a self.ac_nomove=100;

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » Futásra sebzés szorzó (Fegyver erő 100% - 400% ig!)
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz