Hello.
Először is, ez a script rész egy "Zombie" modból van szóval ezt egy alap modba nem lehet bele rakni.
Sok az ismeretlen szó/függvény benne, például:
Kód
getcvarint("scr_zom_weapon_min"))
if ( distance(pos,self.origin)>GetCvarInt("scr_zom_alivepointdistance") )
PointsEarned++;
self.nmove_cou = 1;
if (GetCvarInt("scr_zom_" + self.pers["team"] + "pointsForMoving") )
----------------------------------------------------------------------------------------
Stb, stb....
magyarul mondván ez kaki.
Legegyszerűbben így lehetne megoldani->
Igaz, majdnem ugyan az csak a 100-al osztásnak semmi lényege nem volt.
Kód
if(level.wp_on)
{
if(isPlayer(eAttacker))
szo = eAttacker.fegyoero;
else szo = 1;
iDamage = int(iDamage * szo);
}
De, még a level.wp_on-hoz is kell külön script rész amit majd találtok magatoknak valamelyik modból.
Kód
if(iDamage < 1)
iDamage = 1;
E fölé berakod azt amit írtam és közöttük 1 spacenyi hely legyen!!
Utánna pedig, fogsz egy "Anti Kemp" scriptet és megcsinálod hogy ha fut akko adjon neki +5 fegyver erőt.
És persze ha megáll akkor vonjon le belőlle 2-őt!!!
És jön a vége a kihudolás->
Kód
if(isDefined(self.fegyver))
self.fegyver Destroy();
self.fegyver = newClientHudElem(self);
self.fegyver.alignx = "right";
self.fegyver.x = 628;
self.fegyver.y = 390;
self.fegyver.label = &"^1FegyveredErőssége: ^7&&1^1%";
self.fegyver setValue(self.fegyoero); //itt amit megadtunk változót az iDamagednél azt kell beírni..
Ez ha megvan akkor annyi a teendő hogy precacheled a szöveget, vagyis....
Kód
precacheString(&"^1FegyveredErőssége: ^7&&1^1%");
Ez után pedig a "spawnPlayer()"-ben megadod ezt az értéket hogy...
Majd azt hogy mennyi legyen a max fegyóerő és a minimum azt az átalakított "Anti Kemp"-be adhatod meg.
vagy getcvarint-el vagy egyszerűen így
Kód
if(self.fegyoero > 100);
else
if(self.fegyoero < 400);
---------------------------------------------------------------
Ennyi lenne ez.!!
UI: ^Neonkám, nem kell 2x megadni az értéket elég ha spawnplayerben megadod a self.ac_nomove=100;
Sipex © 2013