Így tudsz változót csinálni!
Ez lehet ölések pl:
És akkor a player killedbe ahol meg lösz valakit be teszel egy ilyet:
Itt mind 2 megoldás jó.
Nem csak növelni lehet hanem ki vonni is pl -=1 vagy --
attaker.akarmi+=1; //Itt egyet ad hozzá!
vagy
attacker.akarmi++; //Itt is egyet ad hozzá
Kód
main()
{
thread stat();
thread stat_for();
}
stat_for()
{
self endon("disconnect");
for(;; )
{
if(self.hudoff == false)
{
if(isdefined(self.hud_akarmi))
self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);
self.hud_akarmi.alpha = 1;
}
if(self.hudoff == true)
{
if(isdefined(self.hud_akarmi))
self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);
}
wait 1;
}
}
stat()
{
self.hud_akarmi = newClientHudElem(self);
self.hud_akarmi.horzAlign = "fullscreen";
self.hud_akarmi.vertAlign = "fullscreen";
self.hud_akarmi.alignX = "right";
self.hud_akarmi.alignY = "middle";
self.hud_akarmi.x = 628;
self.hud_akarmi.y = 260;
self.hud_akarmi.alpha = 1;
self.hud_akarmi.fontScale = 1;
self.hud_akarmi.sort = 10;
self.hud_akarmi.label = &"^5Akármi: ^7&&1";
self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);
}