Péntek, 03.29.2024, 7:50 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » Változó!
Változó!
DragHunDátum: Kedd, 03.19.2013, 11:39 PM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Így tudsz változót csinálni!
Ez lehet ölések pl:

És akkor a player killedbe ahol meg lösz valakit be teszel egy ilyet:

Itt mind 2 megoldás jó.
Nem csak növelni lehet hanem ki vonni is pl -=1 vagy --

attaker.akarmi+=1; //Itt egyet ad hozzá!
vagy
attacker.akarmi++; //Itt is egyet ad hozzá smile


Kód
main()

{

    thread stat();

    thread stat_for();

}

stat_for()

{

    self endon("disconnect");

    for(;; )

    {

     if(self.hudoff == false)

     {

      if(isdefined(self.hud_akarmi))

       self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);

       self.hud_akarmi.alpha = 1;

     }

     if(self.hudoff == true)

     {

      if(isdefined(self.hud_akarmi))

       self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);

     }

     wait 1;

    }

}

stat()

{

    self.hud_akarmi = newClientHudElem(self);

    self.hud_akarmi.horzAlign = "fullscreen";

    self.hud_akarmi.vertAlign = "fullscreen";

    self.hud_akarmi.alignX = "right";

    self.hud_akarmi.alignY = "middle";

    self.hud_akarmi.x = 628;

    self.hud_akarmi.y = 260;

    self.hud_akarmi.alpha = 1;

    self.hud_akarmi.fontScale = 1;

    self.hud_akarmi.sort = 10;

    self.hud_akarmi.label = &"^5Akármi: ^7&&1";

    self.hud_akarmi setValue(self.akarmi);

}


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » Változó!
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz