Sziasztok!!
Nos, próbálgattam alap modban ezt a fegyver erősséget.
Én pedig publikálom nektek, de nem az egészet!!
~
Először, megnyitjuk a "Fő" gsc. fájlunkat.
A "Callback_PlayerDamage"-ben megkeresed ezt.
Kód
if(iDamage<1)
iDamage=1;
E-fölé 1 sort kihagysz és ezt írod.
Kód
if(level.wp_on)
{
if(isPlayer(eAttacker))
szo = eAttacker.fegyverero; else szo = 1;
iDamage = int(iDamage * szo);
}
Ezután, megfogod és kihudolod a "Fegyver Erősség" szöveget.
Már van a hudolásról téma, szóval nem lesz nehéz kihudolni.
Csak, annyi a lényeg hogy a hudban a setValue-hoz ezt írd.
Kód
setValue("self.fegyverero")
A "Callback_Player_Connect()-részben megkeresed ezt
Ez alá beírod a változót
És, így mikor belép 0 lesz neki a fegyvererőssége.
Most, megkeressük a "SpawnPlayer()"-részt.
És ide beírod hogy
A spawnolásról, és a fegyvererősség ellenőrizéséről ennyi.
Most, megfogsz 1 "Anti Kemp" vagy "Anti AFK" scriptet, és átalakítod hogy mikor fut kapjon +10% fegyvererősséget, és mikor megáll akkor pedig vonjon le belőle 2%-ot.
Mivel, teljesen nem publikálom a dolgot ezért ezt rátok bízom.
És, még írni kell egy függvényt hogy ne lenjen le a fegyver erősség 100 alá és mennyi legyen a maximum fegyver erősség.
Például.
Kód
nemenjle()
{
if(self.fegyverero>=100)
else
if(self.fegyverero<=400)
}
És tádám.
Sipex © 2013