Hétfő, 11.25.2024, 10:01 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Custom sky :D
AnonyomusDátum: Hétfő, 07.30.2012, 10:39 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdv! Nos ha már ez egy ilyen modding tutorialos web, Akk remélem hogy választ is fogok majd kapni smile

Csak annyit szeretnék kérni, Hogy nem csinálnátok valamikor egy tutorialt hogy hogy lehet custom sky-t ( égboltot ) berakni? Tj, dawnville és Burgundy-ra érdekelne biggrin Előre is köszi ^^
 
DragHunDátum: Kedd, 07.31.2012, 5:30 PM | Üzenet # 2
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
IwX et kérdezd meg, X fire:alien3585

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
HoekoneDátum: Kedd, 07.31.2012, 10:54 PM | Üzenet # 3
Közlegény
Csoport: Moderátorok
Üzenetek: 8
Hírnév: 2
Állapot: Offline
Ohh erre tudok én is válaszolni biggrin

Hozzáadva (07.31.2012, 10:54 PM)
---------------------------------------------
Szükséges dolgok :
Call of Duty 2 Mod Tools
Vue 5 Espirit
Terrasky http://www.mediafire.com/?5qovgg65xv9d1t6

1.Elindítod a Vue 5 Espirit-et
2.File->New
3.Kiválasztassz egy tetsző égboltot és le okozod.
4.Atmosphere-> Atmosphere Editor Effects fül és ne legyen pipa a Default lens flares for... directional lights és all other lights on
5. Picture-> Render Options -> Render destination -> Render to screen
Aspect ratio -> Square (1:1) és kattintsunk az other re és ott 1024 et írjunk be és ok. A Render Displayt ki "X" elhetjük
6.Állítsuk be a kamerát: A Layer 1 nél töröljük ki a ground-ot utánna válasszuk a Main camera-t (jobb lent) Utánna (jobbfent) állítsuk a Focal-t 18mm re utánna kattintsunk a vonalzó szerű ikonra és állítsuk be az X: 0.756 Y: -96.929 Z: 128 . Abban az ablakban láthatjuk hogy a sárga négyzet a legfelső ikon on van ami a position név re hallgat azt állítsuk az alatta lévőre azaz orientation és állítsuk be ezeket az értékeket : Pitch 90 Yaw 0 Roll 90
7. Picture-> Rendering megcsinálja a képet menjünk fent a floppy ra és yes utánna ujra menjünk a floppy ra állítsunk be egy mappát és mentsük el sky0001.bmp néven
8. ezt ismételjük meg még 5x ezekkel az értékekkel :

Pitch Yaw Roll Név
90 0 90 sky0001.bmp
90 0 0 sky0002.bmp
90 0 270 sky0003.bmp
90 0 180 sky0004.bmp
0 0 90 sky0005.bmp
180 0 0 sky0006.bmp

9.Indítsuk el a Terrasky nevű programot és a C:\Program Files\TerraSky\input mappába rakjuk be a 6db képet és a Sky name hez írjunk valamit. Az Output images legyen TGA-n és kattintsunk a Go-ra
10.Másoljuk az output mappából a képeket a Call of Duty 2\main\images mappába
11. Indítsuk el az Asset Managger-t. Állítsuk material ra és nevezzük el (ha alap map sky textúráját szeretnénk megváltoztatni akkor arra a névre) materialType->sky sort-> <default>* surfaceType-> <none> usage->sky
És határozzuk meg hol legyen a Locates-ben
Color map nak töltsük be azt a képet aminek a végén _ft van És végezetül a Special surface propertoes-> sky legyen kipipálva
12.Pc->Current Asset Only


Az üzenetet módosította: Hoekone - Kedd, 07.31.2012, 11:18 PM
 
lem1xDátum: Vasárnap, 03.10.2013, 6:28 PM | Üzenet # 4
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Igen és ezután meglehet azt csinálni hogy ez Demoba látszódjon?
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz