Péntek, 04.26.2024, 9:35 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Pályakészítési útmutató » Hajlítás
Hajlítás
DragHunDátum: Kedd, 07.31.2012, 2:28 AM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Hajlított elemek szép hatást kelthetnek egy pályán. Ehhez először tegyél le egy egyszerű brusht, majd a Patch menüből választhatod ki, hogy mit hajlítson belőle. Az alábbi lehetőségeid vannak:

Simple Curve Patch - Ezzel egy egyszerű területet hozhatsz létre, melyet szabadon hajlíthatsz. A megjelenő ablakban az elemed szélességét (Width), és magasságát (Height) kell megadni (ennyi mozgatható pontja lesz).

Primitives - Ebben az almenüben több féle képpen hajlíthatsz:



A: Bevel
B: Square bevel
C: End Cap
D: Square End Cap
E: Cylinder (Simple, Dense, Very Dense = Mennyi szerkeszthető pontja legyen)
F: Square Cylinder

Ezeknek mind csak szegélyük van, belül üregesek. A Cap almenüvel állíthatod be, hogy a kijelölt brush többi része is fedett legyen.

Simple Curve Patch->Cone - Ezzel készíthetsz kúpot

Insert - Ezzel adhatsz hozzá hajlítható sorokat.

Delete - Ezzel törölhetsz hajlítható sorokat.

Invert - Ezzel megfordíthatod a textúra elhelyezkedését az elemeden (hogy kívülről legyen látható, vagy belülről).

Thicken - Annyi egységű szegélyt csinál az elemednek, amennyit megadsz a felugró ablakban.

Minden ilyen elemet úgy tudsz manuálisan hajlítani, hogy megnyomod a V gombot, majd az Alt lenyomásával elhúzod az egyik pontját arra, amerre hajlítani szeretnéd. Ha ugyanezt Shift gombbal csinálod, akkor egy egész sort hajlíthatsz egyszerre.


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
Fórum » Egyéb » Pályakészítési útmutató » Hajlítás
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz