Hétfő, 11.25.2024, 2:44 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Model
DragHunDátum: Kedd, 07.31.2012, 2:30 AM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
A model az egy előre elkészített tárgy (például szék, fa...stb). Ezeknek a fájloknak az eléréséhez nyomj jobb gombot, majd válaszd a misc->misc_model-t. Az itt megjelenő ablakban menj a raw/xmodel mappába. Itt az egyik almappából válassz ki egy modelt. Az így megjelent tárgyon alapértelmezetten nem lehet átlőni, de a játékos nem akad meg benne. Ha ez egy olyan részén van a pályának, amit a játékos nem tud elérni, akkor nincs is vele több tennivalód. Ha viszont a játékos nekimehet, ráugorhat, stb, akkor minden részét, ahol azt szeretnéd, hogy ne lehessen átmenni, be kell fedned clip textúrával. Ehhez használhatsz clip_nosight, clip_nosight_metal, vagy bármi hasonló nevű textúrát (természetesen fém modellre metal végződésűt tegyél, földre dirt végződésűt, stb).



Szerencsére általában ezt nem kell magadnak megcsinálni, misc->misc_prefab egyeddel be tudod tölteni a már előre elkészített pálya elemeket, köztük szinte az összes modelt clippel, effektekkel együtt (map_source/prefabs/misc_models). Van még elég sok prefab, mely megkönnyítheti a munkádat, több ház, robbanó autók, stb.

A modellek két legfontosabb beállítása:

Key:angles, Value:* * *. Itt megadhatod, hogy melyik irányba legyen elforgatva a model (X Y Z).

Key:modelscale, Value:*. Ide írd be, hogy mekkora legyen a model az alaphoz képest (1).


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz