DragHun | Dátum: Kedd, 07.31.2012, 2:40 AM | Üzenet # 1 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Páran már kérdezték, hogy lehet megcsinálni azt, hogy egy ajtó csak akkor nyíljon ki, ha a pályán már eltelt valamennyi perc (mint pl: Hunter Jail-en). Nos ez nagyon egyszerűen megvalósítható. Pár lépésben össze is foglalnám a lényegét:
1. lépés: csináld meg azt ajtó 2 felét (de lehet ez akár 1db részből álló ajtó is természetesen)
2. lépés: Az ajtó egyik felét jelöld ki, majd a 2D-s ablakon: Script -> Brushmodel. Ugyanezt csináld meg az ajtó másik felével is. (ekkor az ajtó 2 felét a 2D-s ablak világoskék színnel mutatja.)
3. lépés: Jelöld ki az ajtó egyik felét, majd nyomd meg az 'N' betűt. Key: targetname Value: ajto1. (majd ugyanezt csináld meg a másik ajtóval, értelemszerűen annál a 'Value: ajto2', majd mentsd el a mapodat)
4. lépés: Jöhet a .gsc fájl megírása! Nyisd meg a 'mp_mapodneve.gsc' fájlt, majd ezt másold bele:
main() { maps\mp\_load::main();
thread ajtok();
game["allies"] = "american"; game["axis"] = "german"; } ajtok() { a1 = getent ("ajto1", "targetname"); a2 = getent ("ajto2", "targetname");
wait 20; // mennyi idő teljen el az ajtó nyitásáig 1=1mp a1 movey(-126,10); // az ajto1 az y tengelyen mennyit mozduljon el a2 movey(126,10); // az ajto2 az y tengelyen mennyit mozduljon el }
Megjegyzés: a 'movey' részt megváltoztathatod természetesen 'movex' vagy 'movez'-re is, attól függően, hogy melyik tengelyen akarod mozgatni az ajtót.
UI: Z fel le, X jobbra balra, Y előre hátra
Nincs más hátra, mint tesztelni a pályád!
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |