| 
					| DragHun | Dátum: Szerda, 08.01.2012, 12:10 PM | Üzenet # 1 |  | Ezredes Csoport: Adminisztrátorok Üzenetek: 191 Állapot: Offline | Ezen a szakaszon az IWD fájlról említek néhány szót. 
 Ha azt akarod hogy CoD2-es mappod működjön Multiplayerben ahhoz IWD fájl szükséges! Hogy mit takar az IWD fájl?.. Hm.. hát inkább a scripteket a scriptek azok az arena a gsc a csv a d3dbsp és a d3dprt és stb... ezeket olvassa be hogy működjön a pálya. Ha egy Multis pályát akarsz létrehozni akkor megkel kreálnod az iwd fájlt.
 
 1. Csinálj 4+1 darab mappát !
 
 1. mappát nevezd el "images"
 2. mappát nevezd el "materials"
 3. mappát nevezd el "maps"
 4. mappát nevezd el "mp" ( ezt a mappát egyenesen rakd bele a maps mappába!
 5. mappát nevezd el "mp"
 
 Nehogy bele kavaródjatok ott a maps és mp-s résznél!. Mert ugyebár a maps mappába kell egy mp mappa meg egy külön mp-s mappa is kell. !
 
 2. Csinálj egy txt dokumentumot !
 
 Itt annyit kell csinálni hogy csinálsz egy txt kiterjesztésű fájlt.
 Majd írd bele ezt a részt :
 -------------------------
 
 {
 map"ide írd be a pálya nevét"
 longname"ide a hosszú nevét pl Carentan, France"
 gametype"ide pedig a játéktipusát"
 }
 
 --------------------------------------------------------------------
 Egyszerűbben !
 ----------------------------------------------------
 
 {
 map"mp_mapp"
 longname"Mapp by név"
 gametype"dm tdm sd"
 }
 
 ---------------------------------------------------------
 
 Ha megvagyunk nevezzük el pl:. mp_mapp.arena kiterjesztésben !
 Úgy tudod átállítani/törölni pl a txt kiterjesztést, hogy bemész a C: Vagy D: meghajtóra teljesen mindegy. Ott felül a mappák és fölötte van az a rész hogy "Eszközök" azon belül ott lent a mappa beállításai. Most ott az Általános menüponttól kattintsunk a Nézet menüpontra. Lapozzunk le és ott keressük ki a(z) Ismert fájltipusok kiterjesztéseinek elrejtése Úgy nevezett "szövegcsíkra" és pipáljuk ki ! . Most minden fájl vagy egyéb mutatni fogja a fájlnak a kiterjesztését most nyugodtan átírhatjuk a txt kiterjesztésű fájlt arena fájlra. !
 
 Készen is vagyunk !
 
 Rakjuk be az mp mappába.
 
 3. GSC fájl szerkesztése!
 
 Nos ez sem olyan nehéz. Ismét kézbe veszünk egy txt dokumentumot és Írunk.:
 
 main()
 {
 maps\mp\_load::main();
 maps\mp\mp_mapp::main();
 
 setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
 
 ambientPlay("ambient_france");
 
 game["allies"] = "british";
 game["axis"] = "german";
 
 setcvar("r_glowbloomintensity0","1");
 setcvar("r_glowbloomintensity1","1");
 setcvar("r_glowskybleedintensity0",".25");
 
 game["attackers"] = "allies";
 game["defenders"] = "axis";
 game["british_soldiertype"] = "normandy";
 game["german_soldiertype"] = "normandy";
 }
 
 ===========================================
 Áttekintve
 
 ============================================
 
 main()
 {
 maps\mp\_load::main();
 
 // köd be. sűrűség,piros, zöld, kék, alfa
 setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
 
 // háttér be zene zaj
 ambientPlay("ambient_france");
 
 // a szövetségesek és tengelyhatalmak nemzetiségei
 game["allies"] = "british"; //vagy russian vagy american
 game["axis"] = "german";
 
 setcvar("r_glowbloomintensity0","1");
 setcvar("r_glowbloomintensity1","1");
 setcvar("r_glowskybleedintensity0",".25");
 
 //SD készlet
 
 game["attackers"] = "allies";
 game["defenders"] = "axis";
 
 // készlet az út a szövetségesek és a tengelyhatalmak nézése
 // itt lehet választani:
 // for american: normandy
 // for british: normandy, africa
 // for russian: coats, padded
 // for german: normandy, africa, winterlight, winterdark
 
 game["british_soldiertype"] = "normandy";
 game["german_soldiertype"] = "normandy";
 }
 
 Most pedig mentsük el amit az imént említettem eljárással gsc fájlként mp_mapp.gsc
 
 Összefoglalás 2 -odik része:Kattints ide!
 
 “Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
 .:: Üdv ^Neon ::.
 _________________________
 |  |  |  |  |