DragHun | Dátum: Szerda, 08.01.2012, 12:10 PM | Üzenet # 1 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Még nem vagyunk készen. Bele kell rakni még a d3dbsp kiterjesztést amit csinált a compile tools. Meg egy csv kiterjesztésű fájlt is belekell rakni.
CSV fájl kreálása (röviden)
Megcsináltuk a txt dokumentumot most írjuk bele azt hogy:
levelBriefing,loadscreen_mp_mapp
És mentsük el CSV kiterjesztésként ! Ez arra szolgál hogy amit csinálsz Betöltőképet akkor ez beolvassa és mutatni fogja amilyen képet raktál betöltésként.
4.Kép készítése !
Egy külön menüpontban a Tutorialloknál leírtam hogyan kell képet készíteni. Na a meterials meg az images mappa arra szolgál hogy belerakjuk a képeket , kiterjesztéseket méghozzá nem mindegy hogy hogyan. Amilyen képet csináltunk az iwi fájlát rakd bele az images mappába a gdt fájlt pedig a materials mappába.
5. Befejezés.
Még nem vagyunk készen!. Már csak anyit kell tennünk hogy IWD fájlba átrakjuk a mappákat. Ehhez a művelethez szükséges Winrar !. Na jelöljük ki a mappákat amiket csináltunk és jobb egérgombbal kattintsuk rá. Majd Nyomjuk meg az Add to Archive sort és.. zipre váltsuk át.. most nyomjunk OK gombot. Most nevezzük el mp_mapp.iwd kiterjsztéssel ! És végeztünk is.. Ne felejtsük kivenni az összes leszeett mappackokat és mappokat .. meg modokat a mainból ! Csak a te mappod legyen benne és elméletileg működni fog. !
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |