DragHun | Dátum: Szerda, 08.01.2012, 12:10 PM | Üzenet # 1 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Ezen a szakaszon az IWD fájlról említek néhány szót.
Ha azt akarod hogy CoD2-es mappod működjön Multiplayerben ahhoz IWD fájl szükséges! Hogy mit takar az IWD fájl?.. Hm.. hát inkább a scripteket a scriptek azok az arena a gsc a csv a d3dbsp és a d3dprt és stb... ezeket olvassa be hogy működjön a pálya. Ha egy Multis pályát akarsz létrehozni akkor megkel kreálnod az iwd fájlt.
1. Csinálj 4+1 darab mappát !
1. mappát nevezd el "images" 2. mappát nevezd el "materials" 3. mappát nevezd el "maps" 4. mappát nevezd el "mp" ( ezt a mappát egyenesen rakd bele a maps mappába! 5. mappát nevezd el "mp"
Nehogy bele kavaródjatok ott a maps és mp-s résznél!. Mert ugyebár a maps mappába kell egy mp mappa meg egy külön mp-s mappa is kell. !
2. Csinálj egy txt dokumentumot !
Itt annyit kell csinálni hogy csinálsz egy txt kiterjesztésű fájlt. Majd írd bele ezt a részt : -------------------------
{ map"ide írd be a pálya nevét" longname"ide a hosszú nevét pl Carentan, France" gametype"ide pedig a játéktipusát" }
-------------------------------------------------------------------- Egyszerűbben ! ----------------------------------------------------
{ map"mp_mapp" longname"Mapp by név" gametype"dm tdm sd" }
---------------------------------------------------------
Ha megvagyunk nevezzük el pl:. mp_mapp.arena kiterjesztésben ! Úgy tudod átállítani/törölni pl a txt kiterjesztést, hogy bemész a C: Vagy D: meghajtóra teljesen mindegy. Ott felül a mappák és fölötte van az a rész hogy "Eszközök" azon belül ott lent a mappa beállításai. Most ott az Általános menüponttól kattintsunk a Nézet menüpontra. Lapozzunk le és ott keressük ki a(z) Ismert fájltipusok kiterjesztéseinek elrejtése Úgy nevezett "szövegcsíkra" és pipáljuk ki ! . Most minden fájl vagy egyéb mutatni fogja a fájlnak a kiterjesztését most nyugodtan átírhatjuk a txt kiterjesztésű fájlt arena fájlra. !
Készen is vagyunk !
Rakjuk be az mp mappába.
3. GSC fájl szerkesztése!
Nos ez sem olyan nehéz. Ismét kézbe veszünk egy txt dokumentumot és Írunk.:
main() { maps\mp\_load::main(); maps\mp\mp_mapp::main();
setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
ambientPlay("ambient_france");
game["allies"] = "british"; game["axis"] = "german";
setcvar("r_glowbloomintensity0","1"); setcvar("r_glowbloomintensity1","1"); setcvar("r_glowskybleedintensity0",".25");
game["attackers"] = "allies"; game["defenders"] = "axis"; game["british_soldiertype"] = "normandy"; game["german_soldiertype"] = "normandy"; }
=========================================== Áttekintve
============================================
main() { maps\mp\_load::main();
// köd be. sűrűség,piros, zöld, kék, alfa setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
// háttér be zene zaj ambientPlay("ambient_france");
// a szövetségesek és tengelyhatalmak nemzetiségei game["allies"] = "british"; //vagy russian vagy american game["axis"] = "german";
setcvar("r_glowbloomintensity0","1"); setcvar("r_glowbloomintensity1","1"); setcvar("r_glowskybleedintensity0",".25");
//SD készlet
game["attackers"] = "allies"; game["defenders"] = "axis";
// készlet az út a szövetségesek és a tengelyhatalmak nézése // itt lehet választani: // for american: normandy // for british: normandy, africa // for russian: coats, padded // for german: normandy, africa, winterlight, winterdark
game["british_soldiertype"] = "normandy"; game["german_soldiertype"] = "normandy"; }
Most pedig mentsük el amit az imént említettem eljárással gsc fájlként mp_mapp.gsc
Összefoglalás 2 -odik része:Kattints ide!
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |