Szia!!
Nos, ha minden működik akkor csak annyi lesz a dolgod hogy megnyitod a fő gsc fájlt.
Megkeresed ezt a részt: Callback_Player_Killed()
Ezután pedig megkeresed ezt: noRespawn=false;
Ez alá pedig ezt írod
Kód
if(self.pers["team"]=="axis" && attacker.pers["team"]=="allies")
{
//Xp,Pénz,Pont adás ha a vadász megöli a zombit
attacker maps\mp\gametypes\_rank::add_xp(200); //itt változtathatod mennyi xp-t kapjon
attacker.score++; //itt kap 1 pontot
}
if(self.pers["team"]=="allies" && attacker.pers["team"]=="axis")
{
//XP,Pénz,Pont adás ha a zombi megöli a vadászt
attacker maps\mp\gametypes\_rank::add_xp(200); //itt változtathatod mennyi xp-t kapjon
attacker.score++; //itt kap 1 pontot
}
Ennyi lenne az egész.
Köszönöm a figyelmedet!!
Sipex © 2013