Vásárolt fegyver megmaradása
|
|
Garrosh | Dátum: Kedd, 06.11.2013, 10:34 AM | Üzenet # 1 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 2
Állapot: Offline
| Sziasztok! Letöltöttem az alap tdm modot és ahoz csináltam egy vásárló menüt és beállítottam a vásárlást, az a rész tökéletesen is működik. Egyetlen problémám, hogyha megveszi a játékos az egyik fegyvert, és ezután meghal elveszik a fegyver és újra kell vennie. Kezdő vagyok még a modolásban, egyenlőre még inkább a menükhöz értek. Remélem tudtok segíteni.
Üdvözlettel Garrosh!
|
|
| |
Sipex | Dátum: Kedd, 06.11.2013, 2:55 PM | Üzenet # 2 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
| Szia.
Tapasztalatom szerint, nem lehet olyat. De utána nézek
Sipex © 2013
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
Taki | Dátum: Kedd, 06.11.2013, 9:14 PM | Üzenet # 3 |
Közlegény
Üzenetek: 15
| Szia én nem probáltam ki de fejböl meg probálom: (Nem adom a szavamat rá hogy müködni fog!) a _menus.gsc ben ahova beraktad oda adsz neki egy ilyet self.fegyverneve+=1;
és készítesz egy gsct és abba ezt irod:
fegyverneve() { if(self.fegyverneve>=0) { self setweaponslotweapon("primaryb","fegyverneve_mp"); self givemaxammo("fegyverneve_mp"); self switchtoweapon("fegyverneve_mp"); self self iprintln("^1Mivel meghaltál vissza kapod a fegyvered!!"); } }
Ez után megnyitod a tdm.gsc t vagy ami van neked és megkeresed a spawnplayer()-t és ezt bele írod: thread maps\mp\gametypes\_gscneve::fegyverneve();//Ezt muszály bele írni különben nem fog menni! És ha ez meg van akkor kész is!:D
Az üzenetet módosította: Taki - Kedd, 06.11.2013, 9:25 PM |
|
| |
Garrosh | Dátum: Szerda, 06.12.2013, 10:17 AM | Üzenet # 4 |
Közlegény
Üzenetek: 2
| Nagyon szépen köszönöm működik!