SoZzz | Dátum: Péntek, 03.07.2014, 12:10 PM | Üzenet # 1 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Állapot: Offline
| Valaki tudna nekem segiteni, olyanban hogy szeretnék a szerveremre egy sima alap sd modot, account systemmel... a lényege annyi lenne, hogy semmi más dolga nem lenne az account system dolga, csak az elért ölésszámot elmentse... pl lövök 1 nap a szerveren 30-at másiknap 30-at akkor ha harmadjára belépek irná valahol h all60kill.. Segitsetek kérlek
|
|
| |
krissz0027 | Dátum: Kedd, 03.11.2014, 7:15 PM | Üzenet # 2 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Állapot: Offline
| először is ezt másold be a fő gsc-be a player_connected be: self.kills=0; //ez a változó jelöli az ölések számát self.deaths=0; //ez pedig a halálaid számát
ha megvan, akkor ezt másold be a fő gsc legaljába:
saveacc() //itt elmenti egy cfg be, az öléseid, és a halálaid számát {
if(self.sessionstate=="intermission") return; f=openfile(self.pers["username"]+".cfg","write"); fprintln(f,self.pers["password"]); if(!isdefined(self.banned)) fprintln(f,0); else fprintln(f,1); fprintln(f,self.pers["kills"]); fprintln(f,self.pers["deaths"]); closefile(f); }
ezt a függvényt hívd meg a a kilépésnél, vagy akár ha megölsz valakit (amikor szeretnéd, hogy mentse az adataidat)
például igy:
Callback_PlayerDisconnect() { self thread saveacc(); }
a második lépésként belépéskor meg kell hívni a már lementett adatidat ehhez előbb ezt másold be a fő gsc be szintén legalulra:
loadacc() { f=openfile(self.pers["username"]+".cfg","read"); freadln(f); self.pers["password"]=fgetarg(f,0); self.pers["kills"]=int(fgetarg(f,2)); self.pers["deaths"]=int(fgetarg(f,3)); closefile(f); }
ha megvan, akkor hívd meg a player_connected részbe igy:
Callback_PlayerConnect() { self thread loadacc(); }
ha mindezekkel megvagy, akkor már csak kihudolod a w változót, és annyi remélem tudtam segíteni
Az üzenetet módosította: krissz0027 - Kedd, 03.11.2014, 7:16 PM |
|
| |