Péntek, 04.26.2024, 1:46 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Sentry gun modba (Ne ne..NE, ne ítélj a téma címéből :D)
Sentry gun modba
CrOn410Dátum: Szerda, 04.16.2014, 11:30 PM | Üzenet # 1
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 28
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

Keresek egy moddert, aki hajlandó lenne (ingyen..) sentry gun-t rakni a modomba.
A mod alapját egy horvát multigaming oldaláról töltöttem le (team-twol2). És olyan dolgokat raktam bele, amiket itt a fórumon
találtam (account system -kicsit átírva-, menük..stb.). És most, mivel a modban van szintrendszer, azt szeretném, hogy legyen
valami haszna is, de arra gondoltam, hogy nem a fegyvereket kötném szinthez hanem a megvásárolható dolgokat.
Itt jön a képbe a sentry gun. DE én még elég kezdő vagyok ilyen dolgok megoldásához/berakásához, ezért szeretném kérni
a Ti segítségeteket. ( Találtam egy nagyon jó sentry gun scriptet az eXtreme v2.8-ban, megpróbáltam már többször is átrakni az
én modomba, SIKERTELENÜL. sad )

Nagyon szépen megköszönném, ha esetleg segítenétek. (persze tudom, hogy nem fogtok..)

Xfire: cron410
Előre is köszönöm!


[right][/right]

Az üzenetet módosította: CrOn410 - Szerda, 04.16.2014, 11:31 PM
 
SipexDátum: Hétfő, 05.05.2014, 12:54 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Szia.
Talán azért nem jó az a SentryGun script mivel eXtreme módból van.
Belehet rakni, ha sok mindent átmásolsz és talán de talán fog működni csak értelmetlen az egész.
Erre mondom azt, hogy ha tudnál egy picit is scriptelni akkor az eXtreme módból való SentryGun script alapján tudnál magadnak írni egy jó alapot.

Sipex © 2014


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______