Szerda, 03.03.2021, 3:19 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » pályakészítés/hangok berakása? (hangok és zenék berakása cod2)
pályakészítés/hangok berakása?
Gergely90Dátum: Vasárnap, 09.07.2014, 7:50 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Üdvözletem!

Egy olyan segítség kérésem lenne, hogy mapra amit csiánlok, egy adott helyre vagy helyekre szeretnék különböző hangot, hangokat adni, amit egy ideig lehet hallani, majd ha elhagytad azt a területet már nem stb(pl felugrok egy adott fára és amikor oda felugrottam legyen egy adott hang ami szól 4-5 másodpercig(amit megadtam neki)! Ezzel kapcsolatban lenne így az a kérdésem hogy ezt hogyan lehet megoldani? annyit tudok hogy a iwd-n belül létrehoztam a sound/ azon belül a keszul/ és azon belül ambience és misc mappát. A miscbe beraktam a kívánt hangot majd a sound mapán kívül még a soundalies mappát hoztam létre hogy ügyebár megadjam majd az elérhetőséget a hangnak. A csv fájlt létrehozva a soundaliasban ezt írtam be:-->

name,sequence,file,vol_min,vol_max,vol_mod,pitch_min,pitch_max,dist_min,dist_max,channel,type,probability,loop,masterslave,loadspec,subtitle ,compression,secondaryaliasname,volumefalloffcurve,startdelay,speakermap,reverb,lfe percentage

#Ambient sounds & music
ambient_keszul,,keszul/ambience/ambient_mp_keszul.mp3,,,,,,,,local,streamed,,looping

#Misc
null,,null.wav,,,,,,,,,,,
eaglejump,,keszul/eaglejump.wav,,,,,,120,1025,auto,streamed,,nonlooping

nos még látható hogy csak egyetlen egy hangot raktam be mert csak próbálkozok, de nem tudom mi a baj. Erre tudok csak gondolni hogy ez az
érték sőt szerintem tuti ez lesz a baj hogy ez nem stimmel
"120,1025,auto,streamed,,nonlooping" ezért kérdezném hogy akkor mit és
hogy kéne csinálni radiantba megadva és itt beírva a csv fájlba! Remélem
lesz segítség.
 
SipexDátum: Szombat, 09.13.2014, 11:43 AM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Szia

Hát figyelj, hogy ha megvan a modell, rávágsz script_origint, triggert aztán írni kell erre egy scriptet amivel előhívod hogy melyik modellen legyen.


Kód
zenes()
{
m=spawn("script_origin",getbrushmodelcenter(self));
m playloopsound("zene");
}

A csv fájlban pedig ezt írd..


Kód
zene,,sounds/zene.mp3,1,1,,,,140,300,auto,streamed,,looping

Szerintem ennyi lenne smile

Sipex © 2014


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » pályakészítés/hangok berakása? (hangok és zenék berakása cod2)
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2021 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz