Saját szerver inditó
|
|
kriszrap | Dátum: Szerda, 11.11.2015, 4:00 PM | Üzenet # 1 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 1
Állapot: Offline
| Sziasztok. azt szeretném kérdezni hogy hogy tudnák csinálni szerver készítő? exét c# hoz értek . Csak nem tudom mit indit el cod2 szerver készítője??(fájlok). Minden féle segítséget elfogadok köszönöm.
Szerk.: Ink olyat szeretnék kérdezni hogy a nyelv tud mysql kmunikálni vagy txtbe írni???
Az üzenetet módosította: kriszrap - Szerda, 11.11.2015, 4:13 PM |
|
| |
Sipex | Dátum: Péntek, 12.18.2015, 11:38 PM | Üzenet # 2 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Szia. A mondatodból ítélve, ez nem Metin2 hogy mysql vagy txt legyen benne (No offense, but two game have nothing to do with each other ). Itt a szerver is a scriptekből és az iwd fájlokból áll, habár lehet benne egy kis csavar ha jobban átnézed a cod2mp.exe fájlt (why not ) de szerintem csupa script kérdése az egész dolog.
Valójában, a szerver az iwdekből áll össze avagy onnan olvas ki mindent (just do not say stupid ) ami neki kell hogy létrehozza a saját kis picike szerverét. A cod2 szerver készítője összedobja nagyon nagyon gyorsan az iwdfájlok scriptjeit a menutol kezdve a csillagos égig és szép képet ad neked a monitoron.. Ha már metin2-nél tartunk akkor ez olyan mint az mc indító(forcing the boot ) csak itt valójában nem kényszerít hanem elindítja a fájlok összeolvasása után.
UI: Kihagytam a legfontosabbat, a szerver készítő exének nem látom értelmét mivel az alap cod2mp.exe fájl alapjában a szerver amiben megadod a főmappádat avagy fs_game-t (Az exe filen Tulajdonságok stb stb) már egyből kiolvassa az alap iwdeket magának (kényszerített játék indítás, fuck metin2 ) aztán belenéz a te kis fs_game-nál megadott mappádba hogy mi kellene neki onnan (ugyebár megadtad a tulajdonság stb stb cuccba hogy mi is legyen az ami kell neki, apropó server.cfg barátunk is ott van aki bekonfigurálja magának a saját világában lévő dolgokat) és tádám, megjelenik a saját kis házi szervered (LAN talán talán talán) amire egyenlőre csak te tudsz fellépni (ha nincs valami hekker spanod plz).
UI2: Az első mondatomhoz fordulva, a Call of Duty 2 tudásom szerint nem rendelkezik MYSQL adatbázissal ami tárolna a te kis dolgaidat, hisz ezért van neki a kis profile mappája amiben neked szépen tömbbe vagy csak simán hozzárendeli a profile nevedhez egy pár parancsot ami segítségével el helyezi a dolgaidat egy cfg fájlban (fuck txt file format) amit következő esetben visszaolvas (metin2 logic ._. MYSQL MYSQL MYSQL) avagy megnyitja a következő induláskor (mint amikor a kis csíter gyerek a pro cfg-t olvastatja be magának hogy beadja neki 120km-ről a scope no zoomot O.o) és ott vannak a mentéseid, ölés, halál, beállításaid stb. Inkább .cfg fájlokkal gombolódjál minthogy te átírd azokat .txt-be vagy beolvastasd itt MYSQL-ban.. <_<
Sipex © 2015
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
Az üzenetet módosította: Sipex - Szombat, 12.19.2015, 1:27 PM |
|
| |
CrOn410 | Dátum: Szombat, 12.19.2015, 11:58 PM | Üzenet # 3 |
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 28
Állapot: Offline
| A "Saját szerver inditó" annyi, hogy megfogod a CoD2MP_s.exe -t, csinálsz neki egy parancsikont, aztán jobb klikk -> tulajdonságok -> cél: ..CoD2MP_s.exe" Mögé írod: +set fs_game MODMAPPÁJA +set dedicated 2 +exec KONFIGFÁJL.cfg +map_rotate Szóval: ..CoD2MP_s.exe" +set fs_game MODMAPPÁJA +set dedicated 2 +exec KONFIGFÁJL.cfg +map_rotate Az iwd-ket, scripteket és a cfg-(ke)t a fs_game után megadott mappába rakod. dedicated 2: a szerver mindenki számára látható, bárki tud csatlakozni(lehet h portot kell hozzá nyitnod)
CoD2-n belül tudsz txt-be írni az alap függvényekkel, példa: file = openfile("teszt.txt", "write"); fprintln(file, "Teszt szöveg\nmeg ez is"); closefile(file);
Libcod segítségével tudsz használni MySQL-t is..(meg van benne pár hasznos funkció is) https://github.com/kungfooman/libcod
Ha meg egy programot akarsz írni amivel csinálsz egy szerver indítót, teljesen felesleges..
[right][/right]
|
|
| |
Sipex | Dátum: Vasárnap, 12.20.2015, 1:32 PM | Üzenet # 4 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Kedves CrOn410.
Az már megint másik dolog hogy tudsz írni .txt fájlban, de a Cod2ben a leegyszerűsìtett struktúra a .cfg fájl. Mentheted a játékon belül (eltekintve a játék felépìtésétől) akármilyen formátumban (ne engedd el a fantáziádat :D) de, ez csak módon belüli mentési megoldás egy egyszerű alap script kód segìtségével.
Habár a MYSQL-nak ennél a játéknál nem látom értelmét, hisz nincs semmiféle olyan adatbázisa vagy tárolási formája amely ragaszkodni az adott MYSQL-hoz vagy hasonló dologhoz. Mert mint tudjuk hogy a Cod2 mentés felépìtése cvar parancsokból áll ami adott esetben az alap scriptekben (természetesen magyarul .gsc fájl) megadott függvények alapján ment el és olvas be mindent az ég megadta világon.
Sipex © 2015
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
CrOn410 | Dátum: Vasárnap, 12.20.2015, 4:31 PM | Üzenet # 5 |
Őrmester
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 28
Állapot: Offline
| Én ezzel tisztában vagyok, csak a kérdésére válaszoltam. :D De amúgy tételezzük fel, hogy van egy fain kis felhasználó rendszered és ki akarod íratni a dolgokat (szint, játszott óra stb.) egy weboldalra, akkor - tudom, megoldható a sima fájlokkal is - sokkal kényelmesebb MySQL-t használni, főleg ha már dolgoztál vele korábban.
[right][/right]
|
|
| |
Sipex | Dátum: Vasárnap, 12.20.2015, 11:33 PM | Üzenet # 6 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Ez is igaz, de maradhat minden a régi szerintem.
ui: Telefonról írtam.. egy szép hosszú hozzászólást de kilépett ez a ***** így nem volt kedvem újra írni. Ezért csak egy rövid választ kaptàl. :)
Sipex © 2015
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
Az üzenetet módosította: Sipex - Vasárnap, 12.20.2015, 11:36 PM |
|
| |