Péntek, 11.22.2024, 4:37 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 2 / 2
  • «
  • 1
  • 2
Cod4 Gravity Gun To Cod2
SipexDátum: Szerda, 03.30.2016, 2:05 PM | Üzenet # 16
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Mivel a gombokat se írtad be, meg csak beleírtad a fegyvert. Át kell írni mert így csak beleírtad a fegyvert azt kész a többi ugyanaz.

Kód
if(self usebuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Szerda, 03.30.2016, 6:44 PM | Üzenet # 17
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nem emelkedik fel a kaakter ha lövöm a földet pedig jó a script nem?


Idézet
pickup()
{
        self endon("disconnect");
        self endon("killed_player");
        self endon("spawned_player");
        self endon("spawned");
        picked=undefined;
        dist=0;
        if(isdefined(self.pickpoint))
        self.pickpoint delete();
        self.pickpoint=spawn("script_origin",self.origin);
self iprintlnbold("^7Nyomg meg az F-et a felemeléshez!");
wait 1;
self iprintlnbold("^7Nyomd meg a SHIFT-et a lerakáshoz!");
wait 1;
self iprintlnbold("^7Nyomg meg a TŰZ-t az eldobáshoz!");

        for(;;)
        {
                if(self usebuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
                {
                        if(!isdefined(picked))
                        {
                                trace=bullettrace(self geteye()+(0,0,20),self geteye()+(0,0,20)+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),99999),true,self);
                                if(trace["fraction"]!=1)
                                {
                                        if(isdefined(trace["entity"]))
                                        {
                                                if(isplayer(trace["entity"]))
                                                {
                                                        picked=trace["entity"];
                                                        picked iprintlnbold("^1Felvette az Admin");
                                                        self iprintlnbold("^1Téged felvett ",picked.name);
                                                        self.pickpoint.origin=picked.origin;
                                                        picked linkto(self.pickpoint);
                                                        dist=distance(self.origin,picked.origin);
                                                }
                                        }
                                }
                        }
                        else
                        {
                                if(!isplayer(picked)||!isalive(picked))
                                        picked=undefined;
                                else
                                {
                                        self.pickpoint.origin=self geteye()+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),dist);
                                        if(self meleebuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
                                                dist+=15;
                                        if(self attackbuttonpressed())
                                        {
                                                if(dist>50)
                                                        dist-=15;
                                        }
                                }
 
                        }
                }
                else if(isdefined(picked)||!isplayer(picked)||!isalive(picked))
                {
                        if(!isplayer(picked))
                                picked=undefined;
                        else
                        {
                                picked unlink();
                                picked iprintlnbold("^1Eldobta az Admin");
                                self iprintlnbold("^5Téged eldobott ",picked.name);
                                picked=undefined;
                        }
                }
                wait 0.05;
        }
}
 
SipexDátum: Szerda, 03.30.2016, 9:21 PM | Üzenet # 18
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Mondtam át kell írni a gombot.. mivel ott usebuttonpressed() van az a használt gomb, legtöbb esetben az F. Értelemszerűen az az attackbuttonpressed() lesz arra kell átírni. De mivel a ledobás arra van téve igy azt is át kell írni másra.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Szerda, 03.30.2016, 9:57 PM | Üzenet # 19
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
de hogy irjam át nem tuom mit kell átirni rajta
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.31.2016, 0:02 AM | Üzenet # 20
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Hjaaaj... ez már tényleg szamárvezető vagy én már nem is tudom. Figyelhetnél egy cseppet meg tanulj angolt így hiába moddolsz hogy más segít és azt hiszed hogy megfogják csinálni helyetted. Így semmi értelme nincs az egésznek.
Ugyebár, megvan adva hogy..

Kód
if(self usebuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
Nos, itt megvan adva ha használod az usebuttonpressed()-et avagy az F gombot kinek mi akkor lép használatba a függvény na meg hogy ha an_94_silencer fegyvert használod.
Ezt át kell írni arra hogy ha lősz csak akkor emelje fel. Így tudod megcsinálni..

Kód
if(self attackbuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
Most már ha lősz akkor fogja felemelni a játékost.
Mivel, a ledobás az attackbuttonpressed()-re van megcsinálva így azt is át kell írni amit itt találsz..

Kód
if(self attackbuttonpressed())
{
    if(dist>50)
        dist-=15;
}
Itt pedig át kell írni az attackbuttonpressed()-et arra a gombra amivel le akarod dobni a játékost, most kicseréljük így majd az F-el tudod majd eldobni a játékost.

Kód
if(self usebuttonpressed())
{
    if(dist>50)
        dist-=15;
}
Ezzel is megvolnánk, kicseréltük a két parancsot. Ezután pedig van a scriptnek még egy olyan funkciója, hogy ha basholsz (Shift gomb gondolom én) akkor nem emeli a játékost hanem tovább dobja vagyis tőled rakja távolabbra amennyiszer basholsz. Az pedig így van berakva a scriptben.

Kód
if(self meleebuttonpressed() && self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp")
Ez szerintem maradhat is így, de ha átszeretnéd rakni más gombra akkor átírod ezt is.

Remélem érthető a dolog és menni fog.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.31.2016, 4:37 AM | Üzenet # 21
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
am másik szakmára is átfogok iratkozni  Informatikusra a Mezőkövesdi Széchenyi István Katólikus Szakképző Iskolában vagyok ottan ha kitanulom az Informatikust akkor már mnni fog a scriptelés nem?Jah meg persze az angolt is kifogom

Nem igaz.

Lövöm a földet az an94-el de nem emelkedik fel a karakterem
pedig ugy csináltam amit mondtál itt van a weapon mappám és a gravity scriptje

http://data.hu/get/9615377/gravitygun.txt

http://data.hu/get/9615378/weapons.rar


Az üzenetet módosította: David77 - Csütörtök, 03.31.2016, 5:21 AM
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.31.2016, 12:38 PM | Üzenet # 22
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Na de, hát akkor minek nem ezzel kezdted hogy a saját karakteredet akarod fel emelni.. én meg abba voltam hogy más karaktert akarsz felemelni mert ez a script arra jó.

Írtam egyet, csatoltam ~
Nem tudom hogy működik-e, nem teszteltem

Sipex © 2016
Csatolmányok: pickupnew.txt (1.0 Kb)


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.31.2016, 4:31 PM | Üzenet # 23
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nem jó.

nem emelkedik fel valamiért.


Az üzenetet módosította: David77 - Csütörtök, 03.31.2016, 4:46 PM
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.31.2016, 7:50 PM | Üzenet # 24
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Próbáld meg úgy hogy folyamatosan nyomod a "Lövés" gombot és akkor talán, lehet kevés az "ero" azt növeld meg 20-ról mondjuk 200-ra.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Péntek, 04.01.2016, 3:18 AM | Üzenet # 25
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Még mindig nemjó. Szedj szedj le egy bz modot és azon tesztelgesd már. Video a graviytgunrol

https://www.youtube.com/watch?v=oehM6rZpzx0&feature=youtu.be


//Sipex

Már megírtam a scriptet, témát zárom.

Sipex © 2016
 
  • Oldal 2 / 2
  • «
  • 1
  • 2
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz