Cod4 Gravity Gun To Cod2
|
|
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 11:55 PM | Üzenet # 1 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Sziasztok! Cod4 ben van ez az Admin Gravity Gun hogyha földre lősz vele akkor felemelkedsz a magasba. Ezt cod2-be belehetne e rakni? Ha igen hogy?Scriptem nincs hozzá! Válaszokat előre is Köszönöm!
|
|
| |
Sipex | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 11:47 AM | Üzenet # 2 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Szia. Persze megvalósítható, szerkeszteni kell azt hiszem a fegyvernek a weapon fájlát vagy scriptet írsz rá.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 6:09 PM | Üzenet # 3 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Sipex! Én ezt töltöttem le beraktam és nem volt jó
http://www.codjumper.com/files/pickup&gravgun.zip
|
|
| |
Sipex | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 11:19 AM | Üzenet # 4 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Hát lehetséges hogy beraktad csak nem hívtad be és nem használtad a fegyvert.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 1:25 PM | Üzenet # 5 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| ez a cod4-es scriptje
Idézet doPickup() { self endon("disconnect");
if(!isDefined(self.mod["pickup"])) self.mod["pickup"] = true; else return; for(;;) { for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() || (!self hasStatus("creator") && !self hasStatus("admin") && !self hasStatus("donator") && !self hasStatus("owner") && !self hasStatus("AMD") && !self hasStatus("elite") && !self hasStatus("demigod") && !self hasStatus("soviet") && !self hasStatus("vip"));) wait 0.05; trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), 9999999), true, self); distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]); entity = trace["entity"]; if(isDefined(entity) && entity.classname == "player") { if(entity.mod["frozen"]) self IPrintLn("^2Can't Pick Up ^0" + entity.name + "^2."); else { self IPrintLn("^2You've Picked Up ^0" + entity.name + "^2."); entity IPrintLn("^2You've Been Picked Up By ^0" + self.name + "^2."); linker = spawn("script_origin", entity.origin); entity linkTo(linker); for(;self secondaryOffHandButtonPressed();) wait 0.05; for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() && isDefined(entity);) { trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity); distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]); if(self fragButtonPressed() && !self adsButtonPressed()) distance -= 15; else if(self fragButtonPressed() && self adsButtonPressed()) distance += 15; else if(self useButtonPressed() && !self adsButtonPressed()) entity setPlayerAngles(entity getPlayerAngles() - (0, 10, 0)); else if(self useButtonPressed() && self adsButtonPressed()) entity setPlayerAngles(entity getPlayerAngles() + (0, 10, 0)); trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity); linker.origin = trace["position"]; wait 0.05; } if(isDefined(entity)) { self IPrintLn("^2You've Dropped ^0" + entity.name + "^2."); entity IPrintLn("^2You've Been Dropped By ^0" + self.name + "^2."); entity unlink(); linker delete(); } } } else if(isDefined(entity) && entity.targetname == "crate" && (self hasStatus("creator") || self hasStatus("owner") || self hasStatus("donator") || self hasStatus("AMD") || self hasStatus("demigod") || self hasStatus("soviet") || self hasStatus("admin"))) { self IPrintLn("^2You've Picked Up A ^7Crate^2."); linker = spawn("script_origin", entity.origin); entity linkTo(linker); for(;self secondaryOffHandButtonPressed();) wait 0.05; for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() && isDefined(entity);) { trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity); distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]); if(self fragButtonPressed() && !self adsButtonPressed()) distance -= 15; else if(self fragButtonPressed() && self adsButtonPressed()) distance += 15; else if(self useButtonPressed() && !self adsButtonPressed()) linker.angles -= (0, 10, 0); else if(self useButtonPressed() && self adsButtonPressed()) linker.angles += (0, 10, 0); trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity); linker.origin = trace["position"]; wait 0.05; } if(isDefined(entity)) { self IPrintLn("^2You've Dropped The ^7Crate^2."); entity unlink(); linker delete(); } } for(;self secondaryOffHandButtonPressed();) wait 0.05; } }
|
|
| |
Sipex | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 3:51 PM | Üzenet # 6 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Azt értem én hogy ez a cod4-es script, de ennek nem sok köze van a cod2-höz..
Régebben megvolt a cod2-es script is de már fogalmam sincs hogy merre van.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 4:26 PM | Üzenet # 7 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Keresd már meg Sipex és ird le ide.
Vagy pedig ha át tudod irni ezt a scriptet amit ide irtam akkor ird át cod2 re légyszives
|
|
| |
Sipex | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 5:19 PM | Üzenet # 8 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Kerestem, de nincs meg.
Változtatni ezt hiába változtatod mivel a forráskódok különböznek a cod2-től sokban.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 5:25 PM | Üzenet # 9 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| irj már egyet ide
|
|
| |
Sipex | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 9:10 PM | Üzenet # 10 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Csatoltam. ~
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Kedd, 03.29.2016, 10:04 PM | Üzenet # 11 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Sipex! Ez jo scriptnek tűnik. De én olyanra gondoltam mint cod4 ben. cod4 ben az usp vel ha lősz a földre akkor emelkedik csak fel a játékos. cod2 ben mondjuk a colt_mp vel kellene megcsinalni hogyha colt_mp vel a földre lősz csak akkor emelkedjen a játékoz. olyan scriptet probalj mar meg ide irni
|
|
| |
Sipex | Dátum: Szerda, 03.30.2016, 10:21 AM | Üzenet # 12 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Rendeld rá egy fegyverre és akkor menni fog azzal, csak át kell írni a gombokat hogy mi mit használjon értem ezalatt a melee és a usebuttonpressedet :)
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Szerda, 03.30.2016, 1:30 PM | Üzenet # 13 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| okés! De hogy rendeljem rá a fegyverre? Hozzáadva (03.30.2016, 1:30 PM) --------------------------------------------- am errort ir a házi szerom.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/160330/Gravitygun_ERROR_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
| |
Sipex | Dátum: Szerda, 03.30.2016, 1:51 PM | Üzenet # 14 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Ez alá írd be hogy.. Kód picked=undefined; dist=0; Így már jó elvileg jó lesz.
Hozzárendelni egy kóddal kell méghozzá. Kód self.pers["weapon"] == "fegyverneve_mp" Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Szerda, 03.30.2016, 1:59 PM | Üzenet # 15 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| bad syntax ezt irta ki a szerver konzol
igy van berakva
Idézet pickup() { self endon("disconnect"); self endon("killed_player"); self endon("spawned_player"); self endon("spawned"); picked=undefined; dist=0; if(isdefined(self.pickpoint)) self.pickpoint delete(); self.pickpoint=spawn("script_origin",self.origin); self iprintlnbold("^7Nyomg meg az F-et a felemeléshez!"); wait 1; self iprintlnbold("^7Nyomd meg a SHIFT-et a lerakáshoz!"); wait 1; self iprintlnbold("^7Nyomg meg a TŰZ-t az eldobáshoz!"); for(;;) { if(self usebuttonpressed()) self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp" { if(!isdefined(picked)) { trace=bullettrace(self geteye()+(0,0,20),self geteye()+(0,0,20)+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),99999),true,self); if(trace["fraction"]!=1) { if(isdefined(trace["entity"])) { if(isplayer(trace["entity"])) { picked=trace["entity"]; picked iprintlnbold("^1Felvette az Admin"); self iprintlnbold("^1Téged felvett ",picked.name); self.pickpoint.origin=picked.origin; picked linkto(self.pickpoint); dist=distance(self.origin,picked.origin); } } } } else { if(!isplayer(picked)||!isalive(picked)) picked=undefined; else { self.pickpoint.origin=self geteye()+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),dist); if(self meleebuttonpressed()) self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp" dist+=15; if(self attackbuttonpressed()) { if(dist>50) dist-=15; } } } } else if(isdefined(picked)||!isplayer(picked)||!isalive(picked)) { if(!isplayer(picked)) picked=undefined; else { picked unlink(); picked iprintlnbold("^1Eldobta az Admin"); self iprintlnbold("^5Téged eldobott ",picked.name); picked=undefined; } } wait 0.05; } }
|
|
| |