Csütörtök, 04.25.2024, 11:46 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Cod4 Gravity Gun To Cod2 (Cod4 Gravity Gun To Cod2)
Cod4 Gravity Gun To Cod2
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 11:55 PM | Üzenet # 1
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!
Cod4 ben van ez az Admin Gravity Gun hogyha földre lősz vele akkor felemelkedsz a magasba.
Ezt cod2-be belehetne e rakni? Ha igen hogy?Scriptem nincs hozzá!
Válaszokat előre is Köszönöm!
 
SipexDátum: Péntek, 03.25.2016, 11:47 AM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Szia.
Persze megvalósítható, szerkeszteni kell azt hiszem a fegyvernek a weapon fájlát vagy scriptet írsz rá.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Péntek, 03.25.2016, 6:09 PM | Üzenet # 3
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sipex! Én ezt töltöttem le beraktam és nem volt jó

http://www.codjumper.com/files/pickup&gravgun.zip
 
SipexDátum: Kedd, 03.29.2016, 11:19 AM | Üzenet # 4
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Hát lehetséges hogy beraktad csak nem hívtad be és nem használtad a fegyvert.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Kedd, 03.29.2016, 1:25 PM | Üzenet # 5
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ez a cod4-es scriptje


Idézet
doPickup()
{
self endon("disconnect");

if(!isDefined(self.mod["pickup"]))
self.mod["pickup"] = true;
else
return;

for(;;)
{
for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() || (!self hasStatus("creator") && !self hasStatus("admin") && !self hasStatus("donator") && !self hasStatus("owner") && !self hasStatus("AMD") && !self hasStatus("elite") && !self hasStatus("demigod") && !self hasStatus("soviet") && !self hasStatus("vip"));)
wait 0.05;

trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), 9999999), true, self);
distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]);
entity = trace["entity"];

if(isDefined(entity) && entity.classname == "player")
{
if(entity.mod["frozen"])
self IPrintLn("^2Can't Pick Up ^0" + entity.name + "^2.");
else
{
self IPrintLn("^2You've Picked Up ^0" + entity.name + "^2.");
entity IPrintLn("^2You've Been Picked Up By ^0" + self.name + "^2.");

linker = spawn("script_origin", entity.origin);
entity linkTo(linker);

for(;self secondaryOffHandButtonPressed();)
wait 0.05;

for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() && isDefined(entity);)
{
trace    = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity);
distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]);

if(self fragButtonPressed() && !self adsButtonPressed())
distance -= 15;
else if(self fragButtonPressed() && self adsButtonPressed())
distance += 15;
else if(self useButtonPressed() && !self adsButtonPressed())
entity setPlayerAngles(entity getPlayerAngles() - (0, 10, 0));
else if(self useButtonPressed() && self adsButtonPressed())
entity setPlayerAngles(entity getPlayerAngles() + (0, 10, 0));

trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity);
linker.origin = trace["position"];

wait 0.05;
}

if(isDefined(entity))
{
self IPrintLn("^2You've Dropped ^0" + entity.name + "^2.");
entity IPrintLn("^2You've Been Dropped By ^0" + self.name + "^2.");

entity unlink();
linker delete();
}
}
}
else if(isDefined(entity) && entity.targetname == "crate" && (self hasStatus("creator") || self hasStatus("owner") || self hasStatus("donator") || self hasStatus("AMD") || self hasStatus("demigod") || self hasStatus("soviet") || self hasStatus("admin")))
{
self IPrintLn("^2You've Picked Up A ^7Crate^2.");

linker = spawn("script_origin", entity.origin);
entity linkTo(linker);

for(;self secondaryOffHandButtonPressed();)
wait 0.05;

for(;!self secondaryOffHandButtonPressed() && isDefined(entity);)
{
trace    = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity);
distance = distance(self getPlayerEyePosition(), trace["position"]);

if(self fragButtonPressed() && !self adsButtonPressed())
distance -= 15;
else if(self fragButtonPressed() && self adsButtonPressed())
distance += 15;
else if(self useButtonPressed() && !self adsButtonPressed())
linker.angles -= (0, 10, 0);
else if(self useButtonPressed() && self adsButtonPressed())
linker.angles += (0, 10, 0);

trace = bulletTrace(self getPlayerEyePosition(), self getPlayerEyePosition() + vector_scale(anglesToForward(self getPlayerAngles()), distance), false, entity);
linker.origin = trace["position"];

wait 0.05;
}

if(isDefined(entity))
{
self IPrintLn("^2You've Dropped The ^7Crate^2.");

entity unlink();
linker delete();
}
}

for(;self secondaryOffHandButtonPressed();)
wait 0.05;
}
}
 
SipexDátum: Kedd, 03.29.2016, 3:51 PM | Üzenet # 6
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Azt értem én hogy ez a cod4-es script, de ennek nem sok köze van a cod2-höz..

Régebben megvolt a cod2-es script is de már fogalmam sincs hogy merre van.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Kedd, 03.29.2016, 4:26 PM | Üzenet # 7
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Keresd már meg Sipex és ird le ide.

Vagy pedig ha át tudod irni ezt a scriptet amit ide irtam akkor ird át cod2 re légyszives biggrin
 
SipexDátum: Kedd, 03.29.2016, 5:19 PM | Üzenet # 8
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Kerestem, de nincs meg.

Változtatni ezt hiába változtatod mivel a forráskódok különböznek a cod2-től sokban.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Kedd, 03.29.2016, 5:25 PM | Üzenet # 9
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
irj már egyet ide
 
SipexDátum: Kedd, 03.29.2016, 9:10 PM | Üzenet # 10
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Csatoltam. ~

Sipex © 2016
Csatolmányok: pickup.txt (3.4 Kb)


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Kedd, 03.29.2016, 10:04 PM | Üzenet # 11
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sipex! Ez jo scriptnek tűnik.
De én olyanra gondoltam mint cod4 ben. cod4 ben az usp vel ha lősz a földre akkor emelkedik csak fel a játékos.
cod2 ben mondjuk a colt_mp vel kellene megcsinalni hogyha colt_mp vel a földre lősz csak akkor emelkedjen a játékoz.
olyan scriptet probalj mar meg ide irni
 
SipexDátum: Szerda, 03.30.2016, 10:21 AM | Üzenet # 12
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Rendeld rá egy fegyverre és akkor menni fog azzal, csak át kell írni a gombokat hogy mi mit használjon értem ezalatt a melee és a usebuttonpressedet :)

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Szerda, 03.30.2016, 1:30 PM | Üzenet # 13
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
okés! De hogy rendeljem rá a fegyverre?

Hozzáadva (03.30.2016, 1:30 PM)
---------------------------------------------
am errort ir a házi szerom.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/160330/Gravitygun_ERROR_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 
SipexDátum: Szerda, 03.30.2016, 1:51 PM | Üzenet # 14
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline

Kód
picked=undefined;
Ez alá írd be hogy..

Kód
picked=undefined;
dist=0;
Így már jó elvileg jó lesz.

Hozzárendelni egy kóddal kell méghozzá.

Kód
self.pers["weapon"] == "fegyverneve_mp"
Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Szerda, 03.30.2016, 1:59 PM | Üzenet # 15
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
bad syntax ezt irta ki a szerver konzol

igy van berakva


Idézet
pickup()
{
        self endon("disconnect");
        self endon("killed_player");
        self endon("spawned_player");
        self endon("spawned");
        picked=undefined;
        dist=0;
        if(isdefined(self.pickpoint))
        self.pickpoint delete();
        self.pickpoint=spawn("script_origin",self.origin);
self iprintlnbold("^7Nyomg meg az F-et a felemeléshez!");
wait 1;
self iprintlnbold("^7Nyomd meg a SHIFT-et a lerakáshoz!");
wait 1;
self iprintlnbold("^7Nyomg meg a TŰZ-t az eldobáshoz!");

        for(;;)
        {
                if(self usebuttonpressed())
                self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp"
                {
                        if(!isdefined(picked))
                        {
                                trace=bullettrace(self geteye()+(0,0,20),self geteye()+(0,0,20)+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),99999),true,self);
                                if(trace["fraction"]!=1)
                                {
                                        if(isdefined(trace["entity"]))
                                        {
                                                if(isplayer(trace["entity"]))
                                                {
                                                        picked=trace["entity"];
                                                        picked iprintlnbold("^1Felvette az Admin");
                                                        self iprintlnbold("^1Téged felvett ",picked.name);
                                                        self.pickpoint.origin=picked.origin;
                                                        picked linkto(self.pickpoint);
                                                        dist=distance(self.origin,picked.origin);
                                                }
                                        }
                                }
                        }
                        else
                        {
                                if(!isplayer(picked)||!isalive(picked))
                                        picked=undefined;
                                else
                                {
                                        self.pickpoint.origin=self geteye()+maps\mp\_utility::vectorscale(anglestoforward(self getplayerangles()),dist);
                                        if(self meleebuttonpressed())
                                        self.pers["weapon"] == "an_94_silencer_mp"
                                                dist+=15;
                                        if(self attackbuttonpressed())
                                        {
                                                if(dist>50)
                                                        dist-=15;
                                        }
                                }
 
                        }
                }
                else if(isdefined(picked)||!isplayer(picked)||!isalive(picked))
                {
                        if(!isplayer(picked))
                                picked=undefined;
                        else
                        {
                                picked unlink();
                                picked iprintlnbold("^1Eldobta az Admin");
                                self iprintlnbold("^5Téged eldobott ",picked.name);
                                picked=undefined;
                        }
                }
                wait 0.05;
        }
}
 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Cod4 Gravity Gun To Cod2 (Cod4 Gravity Gun To Cod2)
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz