Szia HegZso!
Először is megnyitod a _weapons.gsc-t és az init()-részben megkeresed ezt:
Kód
switch(game["allies"])
{
case "american":
precacheItem("frag_grenade_american_mp");
precacheItem("smoke_grenade_american_mp");
precacheItem("colt_mp");
precacheItem("m1carbine_mp");
precacheItem("m1garand_mp");
precacheItem("thompson_mp");
precacheItem("bar_mp");
precacheItem("springfield_mp");
precacheItem("greasegun_mp");
precacheItem("shotgun_mp");
//precacheItem("30cal_mp");
//precacheItem("M9_Bazooka");
//worm
precacheItem("enfield_mp");
precacheItem("mosin_nagant_mp");
break;
Ott található a precacheItem("bar_mp"); sor amit átírsz kar98k_mp-re. Szóval így nézzen ki: precacheItem("kar98k_mp);
Ezután görgetsz lentebb egészen idáig.
Kód
isMainWeapon(weapon)
{
// Include any main weapons that can be picked up
Itt van egy ilyen sor, hogy case "bar_mp": ezt vagy kitörlöd vagy átírod kar98k_mp-re. Azért van 2 lehetőség mert már egyszer szerepel a kar98k_mp és most csak rutinból írom a dolgot.
Alatta van ez a funkció:
Kód
restrictWeaponByServerCvars(response)
{
Ezen belül pedig van egy ilyen rész
Kód
case "bar_mp":
if(!getcvarint("scr_allow_bar"))
response = "restricted";
break;
Ezt át kell írd így
Kód
case "kar98k_mp":
if(!getcvarint("scr_allow_kar98k"))
response = "restricted";
break;
És elvileg ennyi, ha így nem sikerülne akkor van a másik megoldás hogy az egész weapons.gsc-ben megkeresed azokat a sorokat amik tartoznak a kar98k_mp-hez és lemásolod őket, adsz neki egy másik nevet, de az _mp fájl ugyan az legyen és kicseréled a bar helyére.
Sipex © 2016