Szerda, 03.03.2021, 2:52 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Kar98k (Pam mod fegyver berakás (alap fegyver))
Kar98k
HegZsoDátum: Vasárnap, 12.18.2016, 5:23 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 9
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hello!
Egy epam101-re épülő, letöltés nélkül is futó modban szeretnénk kicserélni az amerikai oldalon lévő Bar-t kar98k-ra.

Ehhez eddig egy ilyen segítséget kaptunk:
_menus.gsc filet kiegészítettük az alábbiak szerint.

{
self closeMenu();
self closeInGameMenu();
if (response == "bar_mp")
self [[level.weapon]]("kar98k_mp");
else
self [[level.weapon]](response);
}
else if(!level.xenon)

Ez a módszer csak önmagában működik de valahol valami még sem engedi lefutni. Bármilyen segítség jól jönne, akár a Bar megtartásával is. A lényeg, hogy letöltés nélkül is működjön.


Az üzenetet módosította: HegZso - Vasárnap, 12.18.2016, 5:24 PM
 
SipexDátum: Péntek, 12.23.2016, 2:42 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Szia HegZso!

Először is megnyitod a _weapons.gsc-t és az init()-részben megkeresed ezt:

Kód
switch(game["allies"])
   {
   case "american":
      precacheItem("frag_grenade_american_mp");
      precacheItem("smoke_grenade_american_mp");
      precacheItem("colt_mp");
      precacheItem("m1carbine_mp");
      precacheItem("m1garand_mp");
      precacheItem("thompson_mp");
      precacheItem("bar_mp");
      precacheItem("springfield_mp");
      precacheItem("greasegun_mp");
      precacheItem("shotgun_mp");
      //precacheItem("30cal_mp");
      //precacheItem("M9_Bazooka");

      //worm
      precacheItem("enfield_mp");
      precacheItem("mosin_nagant_mp");
      break;


Ott található a precacheItem("bar_mp"); sor amit átírsz kar98k_mp-re. Szóval így nézzen ki: precacheItem("kar98k_mp);
Ezután görgetsz lentebb egészen idáig.

Kód
isMainWeapon(weapon)
{
   // Include any main weapons that can be picked up


Itt van egy ilyen sor, hogy case "bar_mp": ezt vagy kitörlöd vagy átírod kar98k_mp-re. Azért van 2 lehetőség mert már egyszer szerepel a kar98k_mp és most csak rutinból írom a dolgot.
Alatta van ez a funkció:

Kód
restrictWeaponByServerCvars(response)
{


Ezen belül pedig van egy ilyen rész

Kód
case "bar_mp": 
      if(!getcvarint("scr_allow_bar"))
         response = "restricted";
      break;

Ezt át kell írd így

Kód
case "kar98k_mp": 
      if(!getcvarint("scr_allow_kar98k"))
         response = "restricted";
      break;

És elvileg ennyi, ha így nem sikerülne akkor van a másik megoldás hogy az egész weapons.gsc-ben megkeresed azokat  a sorokat amik tartoznak a kar98k_mp-hez és lemásolod őket, adsz neki egy másik nevet, de az _mp fájl ugyan az legyen és kicseréled a bar helyére.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Kar98k (Pam mod fegyver berakás (alap fegyver))
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2021 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz