HELP HUD / SCRIPTDATA Kills: etc
|
|
essen | Dátum: Hétfő, 01.21.2013, 11:42 PM | Üzenet # 1 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Állapot: Offline
| Segítségre van szükségem Hello, Guys Neon best the Modder the Wold.!! HELP ME FRIEND...
inGAME ! RANK: Kills:0 Headshot:0 Bashes:0
and rank?Hozzáadva (01.21.2013, 11:41 PM) --------------------------------------------- Command?
HUD? TDM.gsc? Hozzáadva (01.21.2013, 11:42 PM) --------------------------------------------- auto Scriptdata new Connect server old Stats
|
|
| |
DragHun | Dátum: Kedd, 01.22.2013, 2:39 AM | Üzenet # 2 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Next to day, help ok ?
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |
essen | Dátum: Kedd, 01.22.2013, 3:41 PM | Üzenet # 3 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Állapot: Offline
| OK THX
|
|
| |
sociTHEORIGINAL | Dátum: Kedd, 01.22.2013, 6:55 PM | Üzenet # 4 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Állapot: Offline
| do u speak hungary or no ? Hozzáadva (01.22.2013, 6:55 PM) --------------------------------------------- can u copy and paste this place your hud script ?
••••••••THE•ORIGINAL••••••••• •••••••••xFire:•soci10••••••••••
|
|
| |
GYUF | Dátum: Szerda, 01.23.2013, 4:10 PM | Üzenet # 5 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 7
Állapot: Offline
| Ez az úgynevezett "Statisztika" naplózás engem is érdekel.
... Egy csak egy legény van talpon -e világon. AZ IS ÉN VAGYOK! ...
|
|
| |
sociTHEORIGINAL | Dátum: Szerda, 01.23.2013, 6:14 PM | Üzenet # 6 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Állapot: Offline
| A statisztika kiírása egy hudra a legkönyebb része a moddolásnak, kivétel ugye a hud elhelyezése.. Ha kész vagy a hud scripttel, akkor elég a hudhoz hozzáírni:
precacheString(&"Ölések: &&1");
majd
self.hud_olesek setValue(self.score); // a self.score a játékos általi ölések száma, ha nem írtuk át, de ha van másik változónk, mint pl: self.kills, és ha ez működik is akkor természetesen a 'setValue'-ba beírhatjuk azt is!
El ne felejtsük a hud úgynevezett címkéjét (label) precache-elni! És kész is vagyunk! Elmenthetjük és teszt! Sok Sikert! Hozzáadva (01.23.2013, 6:14 PM) --------------------------------------------- Egy példa:
precacheString(&"Ölések: &&1");
self.hud_olesek = newClientHudElem(self); self.hud_olesek.horzAlign = "fullscreen"; self.hud_olesek.vertAlign = "fullscreen"; self.hud_olesek.fontscale = 1.5; self.hud_olesek.alignX = "right"; self.hud_olesek.alignY = "middle"; self.hud_olesek.x = 617; self.hud_olesek.y = 385; self.hud_olesek.label=&"Ölések: &&1"; self.hud_olesek setvalue(self.score);
Remélem segítettem!
••••••••THE•ORIGINAL••••••••• •••••••••xFire:•soci10••••••••••
Az üzenetet módosította: sociTHEORIGINAL - Szerda, 01.23.2013, 6:06 PM |
|
| |
essen | Dátum: Szombat, 01.26.2013, 2:50 AM | Üzenet # 7 |
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Állapot: Offline
| somewhere in main():
level.strings = []; level.strings["kills"] = &"Kills: &&1"; precacheString( level.strings["kills"] );
somewhere in playerSpawn (or spawnPlayer, don't remember):
self thread doHud()
at the end of dm.gsc:
doHud() { self endon( "disconnect" ); wait 0.1; if( isDefined( self.hud_kills ) ) return; self.hud_kills = newClientHudElem( self ); self.hud_kills.x = 20; // [left-right] {0,640} self.hud_kills.y = 100; // [top-down] {0,480} self.hud_kills.fontSize = 0.9; self.hud_kills.font = "objective"; //if its vaild >.> or any other present in cod1 self.hud_kills.label = level.strings["kills"]; self thread deleteHudsOnDisconnect(); while( 1 ) { self.hud_kills setValue( self.kills ); wait 0.5; } } deleteHudsOnDisconnect() { self waittill( "disconnect" ); if( isDefined( self.hud_kills ) ) self.hud_kills destroy();
|
|
| |
trapi | Dátum: Szerda, 03.20.2013, 10:11 PM | Üzenet # 8 |
Közlegény
Csoport: Letiltottak
Üzenetek: 10
Állapot: Offline
| sociTHEORIGINAL, Lécci ebbe segíts NEKEM NINCS ILYEN HUD-om hol van vagy hogy kell csin ?
|
|
| |
Sipex | Dátum: Péntek, 03.22.2013, 7:27 PM | Üzenet # 9 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Szia.
A modba vagy külön .gsc fájlba rakod bele és a modban be threadeled.
Ennyi az egész
Sipex © 2013
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
trapi | Dátum: Szombat, 03.23.2013, 2:52 AM | Üzenet # 10 |
Közlegény
Csoport: Letiltottak
Üzenetek: 10
Állapot: Offline
| somewhere in main():
level.strings = []; level.strings["kills"] = &"Kills: &&1"; precacheString( level.strings["kills"] );
somewhere in playerSpawn (or spawnPlayer, don't remember):
self thread doHud()
at the end of dm.gsc:
doHud() { self endon( "disconnect" );
wait 0.1;
if( isDefined( self.hud_kills ) ) return;
self.hud_kills = newClientHudElem( self ); self.hud_kills.x = 20; // [left-right] {0,640} self.hud_kills.y = 100; // [top-down] {0,480} self.hud_kills.fontSize = 0.9; self.hud_kills.font = "objective"; //if its vaild >.> or any other present in cod1 self.hud_kills.label = level.strings["kills"];
self thread deleteHudsOnDisconnect();
while( 1 ) { self.hud_kills setValue( self.kills );
wait 0.5; } }
deleteHudsOnDisconnect() { self waittill( "disconnect" );
if( isDefined( self.hud_kills ) ) self.hud_kills destroy(); vagy külön .gsc fájlba rakod bele és a modban be threadeled. ez nem jó xD ezt igy kimásoltam beraktam egy új gsc-be és threadele-tem de nem volt jó
|
|
| |
Sipex | Dátum: Szombat, 03.23.2013, 2:23 PM | Üzenet # 11 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Hello.
Mivel ez nem is az..
Kód hud() { if(isDefined(self.hud_olesek)) self.hud_olesek destroy();
precacheString(&"Ölések: &&1");
thread huds(); }
huds() { self.hud_olesek = newClientHudElem(self); self.hud_olesek.horzAlign = "fullscreen"; self.hud_olesek.vertAlign = "fullscreen"; self.hud_olesek.fontscale = 1.5; self.hud_olesek.alignX = "right"; self.hud_olesek.alignY = "middle"; self.hud_olesek.x = 617; self.hud_olesek.y = 385; self.hud_olesek.label=&"Ölések: &&1"; self.hud_olesek setvalue(self.score); }
Ezt másold bele egy üres .gsc fájlba!!
Utánna fő scriptben ahol threadolni kell bele írod ezt a Callback_StartGameType() -be ahol vannak a "thread"-ok!
Így: thread maps\mp\gametypes\ideirdanevét::hud();
Csak a nevét kell oda írni, nem kell bele a .gsc szó!!
Remélem segítettem!
Sipex © 2013
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |