Szerda, 03.03.2021, 3:20 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » HELP HUD / SCRIPTDATA Kills: etc
HELP HUD / SCRIPTDATA Kills: etc
essenDátum: Hétfő, 01.21.2013, 11:42 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Segítségre van szükségem
Hello, Guys
Neon best the Modder the Wold.!! HELP ME FRIEND...

inGAME !
RANK:
Kills:0
Headshot:0
Bashes:0

and rank?

Hozzáadva (01.21.2013, 11:41 PM)
---------------------------------------------
Command?

HUD?
TDM.gsc?

Hozzáadva (01.21.2013, 11:42 PM)
---------------------------------------------
auto Scriptdata new Connect server old Stats

 
DragHunDátum: Kedd, 01.22.2013, 2:39 AM | Üzenet # 2
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Next to day, help ok ?

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
essenDátum: Kedd, 01.22.2013, 3:41 PM | Üzenet # 3
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
OK THX
 
sociTHEORIGINALDátum: Kedd, 01.22.2013, 6:55 PM | Üzenet # 4
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Hírnév: 1
Állapot: Offline
do u speak hungary or no ? smile

Hozzáadva (01.22.2013, 6:55 PM)
---------------------------------------------
can u copy and paste this place your hud script ?


••••••••THE•ORIGINAL•••••••••
•••••••••xFire:•soci10••••••••••
 
GYUFDátum: Szerda, 01.23.2013, 4:10 PM | Üzenet # 5
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 7
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ez az úgynevezett "Statisztika" naplózás engem is érdekel. smile

... Egy csak egy legény van talpon -e világon. AZ IS ÉN VAGYOK! ...
 
sociTHEORIGINALDátum: Szerda, 01.23.2013, 6:14 PM | Üzenet # 6
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Hírnév: 1
Állapot: Offline
A statisztika kiírása egy hudra a legkönyebb része a moddolásnak, kivétel ugye a hud elhelyezése..
Ha kész vagy a hud scripttel, akkor elég a hudhoz hozzáírni:

precacheString(&"Ölések: &&1");

majd

self.hud_olesek setValue(self.score); // a self.score a játékos általi ölések száma, ha nem írtuk át, de ha van másik változónk, mint pl: self.kills, és ha ez működik is akkor természetesen a 'setValue'-ba beírhatjuk azt is!

El ne felejtsük a hud úgynevezett címkéjét (label) precache-elni!
És kész is vagyunk!
Elmenthetjük és teszt!
Sok Sikert! smile

Hozzáadva (01.23.2013, 6:14 PM)
---------------------------------------------
Egy példa:

precacheString(&"Ölések: &&1");

self.hud_olesek = newClientHudElem(self);
self.hud_olesek.horzAlign = "fullscreen";
self.hud_olesek.vertAlign = "fullscreen";
self.hud_olesek.fontscale = 1.5;
self.hud_olesek.alignX = "right";
self.hud_olesek.alignY = "middle";
self.hud_olesek.x = 617;
self.hud_olesek.y = 385;
self.hud_olesek.label=&"Ölések: &&1";
self.hud_olesek setvalue(self.score);

Remélem segítettem! smile


••••••••THE•ORIGINAL•••••••••
•••••••••xFire:•soci10••••••••••


Az üzenetet módosította: sociTHEORIGINAL - Szerda, 01.23.2013, 6:06 PM
 
essenDátum: Szombat, 01.26.2013, 2:50 AM | Üzenet # 7
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
somewhere in main():


level.strings = [];
level.strings["kills"] = &"Kills: &&1";
precacheString( level.strings["kills"] );

somewhere in playerSpawn (or spawnPlayer, don't remember):


self thread doHud()

at the end of dm.gsc:

doHud()
{
self endon( "disconnect" );

wait 0.1;

if( isDefined( self.hud_kills ) )
return;

self.hud_kills = newClientHudElem( self );
self.hud_kills.x = 20; // [left-right] {0,640}
self.hud_kills.y = 100; // [top-down] {0,480}
self.hud_kills.fontSize = 0.9;
self.hud_kills.font = "objective"; //if its vaild >.> or any other present in cod1
self.hud_kills.label = level.strings["kills"];

self thread deleteHudsOnDisconnect();

while( 1 )
{
self.hud_kills setValue( self.kills );

wait 0.5;
}
}

deleteHudsOnDisconnect()
{
self waittill( "disconnect" );

if( isDefined( self.hud_kills ) )
self.hud_kills destroy();
 
trapiDátum: Szerda, 03.20.2013, 10:11 PM | Üzenet # 8
Közlegény
Csoport: Letiltottak
Üzenetek: 10
Hírnév: 1
Állapot: Offline
sociTHEORIGINAL, Lécci ebbe segíts NEKEM NINCS ILYEN HUD-om hol van vagy hogy kell csin ?
 
SipexDátum: Péntek, 03.22.2013, 7:27 PM | Üzenet # 9
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Szia.

A modba vagy külön .gsc fájlba rakod bele és a modban be threadeled.

Ennyi az egész smile

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
trapiDátum: Szombat, 03.23.2013, 2:52 AM | Üzenet # 10
Közlegény
Csoport: Letiltottak
Üzenetek: 10
Hírnév: 1
Állapot: Offline
somewhere in main():

level.strings = [];
level.strings["kills"] = &"Kills: &&1";
precacheString( level.strings["kills"] );

somewhere in playerSpawn (or spawnPlayer, don't remember):

self thread doHud()

at the end of dm.gsc:

doHud()
{
self endon( "disconnect" );

wait 0.1;

if( isDefined( self.hud_kills ) )
return;

self.hud_kills = newClientHudElem( self );
self.hud_kills.x = 20; // [left-right] {0,640}
self.hud_kills.y = 100; // [top-down] {0,480}
self.hud_kills.fontSize = 0.9;
self.hud_kills.font = "objective"; //if its vaild >.> or any other present in cod1
self.hud_kills.label = level.strings["kills"];

self thread deleteHudsOnDisconnect();

while( 1 )
{
self.hud_kills setValue( self.kills );

wait 0.5;
}
}

deleteHudsOnDisconnect()
{
self waittill( "disconnect" );

if( isDefined( self.hud_kills ) )
self.hud_kills destroy(); vagy külön .gsc fájlba rakod bele és a modban be threadeled. ez nem jó xD
 
ezt igy kimásoltam beraktam egy új gsc-be és threadele-tem de nem volt jó
 
SipexDátum: Szombat, 03.23.2013, 2:23 PM | Üzenet # 11
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Hello.

Mivel ez nem is az..

Kód
hud()
{
    if(isDefined(self.hud_olesek))  
    self.hud_olesek destroy();

    precacheString(&"Ölések: &&1");

    thread huds();
}  

huds()
{
self.hud_olesek = newClientHudElem(self);  
self.hud_olesek.horzAlign = "fullscreen";  
self.hud_olesek.vertAlign = "fullscreen";  
self.hud_olesek.fontscale = 1.5;  
self.hud_olesek.alignX = "right";  
self.hud_olesek.alignY = "middle";  
self.hud_olesek.x = 617;  
self.hud_olesek.y = 385;  
self.hud_olesek.label=&"Ölések: &&1";  
self.hud_olesek setvalue(self.score);  
}


Ezt másold bele egy üres .gsc fájlba!!

Utánna fő scriptben ahol threadolni kell bele írod ezt a Callback_StartGameType() -be ahol vannak a "thread"-ok!

Így:  thread maps\mp\gametypes\ideirdanevét::hud();

Csak a nevét kell oda írni, nem kell bele a .gsc szó!!

Remélem segítettem!

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » HELP HUD / SCRIPTDATA Kills: etc
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2021 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz