Péntek, 04.26.2024, 6:15 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Pár kérdés Scriptelésel kapcsolatban (Pár kérdés Scriptelésel kapcsolatban)
Pár kérdés Scriptelésel kapcsolatban
SkyHDDátum: Hétfő, 04.01.2013, 6:17 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

1.
Az első kérdésem az lenne, h hogyan lehetne azt meg csinálni, hogy spawnoláskor alapból ad egy colt -ot?
Próbálkoztam olyannal, h a "spawnPlayer()" alá
betettem ezt a kódot:
Kód
self setweaponslotweapon("primary","colt_mp");
      self givemaxammo("colt_mp");
      self switchtoweapon("colt_mp");

De nem nagyon sikerült.

2.
A második kérdésem az lenne, h meg lehet azt csinálni, h az eldobott fegyvereket ne lehessen felvenni?

3.
És a harmadik kérdésem az lenne, h pl.: toujane -n lehessen használni Orosz, és Amerikai fegyvereket.

Most kezdtem igazán foglalkozni a CoD2 Scriptelésével, úgyhogy elnézést kérek az értetlenkedésemért.

És előre is nagyon köszönöm a segítséget!


Az üzenetet módosította: SkyHD - Hétfő, 04.01.2013, 6:17 PM
 
SipexDátum: Hétfő, 04.01.2013, 7:53 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Kedves SkyHD!

Igen, Spawnplayerben kell megcsinálni az jó amit írtál de nem tudom miért nem adja meg.. xD

Próbáld meg így-->


Kód
if(isAlive(self) && self.pers["team"]);
{
self setweaponslotweapon("primaryb","colt_mp");
self givemaxammo("colt_mp");
self switchtoweapon("colt_mp");
}


-------------------------------------------------------------------------------------
2.

Hát fogalmam sincs hogy hogyan lehetne azt, max letiltod az "F" betűt.

vagy

Megcsinálod azt hogy ne lehessen eldobni 1 fegyvert sem.

-------------------------------------------------------------------------------------
3.

Az "ui_mp" -> "scriptmenus" mappába van olyan hogy weapon_american, british, russian, german.menu fájlok.

Nos, ezekben van beállítva hogy milyen fegyverük legyen a különféle osztagoknak(csapatoknak)..

Ide be rakhatod pl.

Kód
execKey "7" { play "mouse_click"; scriptMenuResponse "ide a fájl _mp neve." }


Ezeket mindig az utolsó alá kell írni..

i
Kód
temDef
{
name "button_fegyverneve"
visible 1
rect 0 0 128 24
origin ORIGIN_CHOICE1
forecolor GLOBAL_UNFOCUSED_COLOR
type ITEM_TYPE_BUTTON
text "itt szinezéssel a fegyver neve"
textfont UI_FONT_NORMAL
textscale GLOBAL_TEXT_SIZE
textstyle ITEM_TEXTSTYLE_SHADOWED
textaligny 20
action
{
play "mouse_click";
scriptMenuResponse "ide a fegyver _mp neve";
}
}


Ezeket a .menu fájlokba kell bele írni.. smile

Köszönöm a figyelmet!

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
SkyHDDátum: Hétfő, 04.01.2013, 8:45 PM | Üzenet # 3
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Nekem PAM van maps/pam ba van egy weapons.gsc

És pl ha az amerikaiaknál az összes fegyvert engedélyezni szeretném akkor így jó?

Kód
case "american":
          precacheItem("luger_mp");
          precacheItem("kar98k_mp");
          precacheItem("g43_mp");
          precacheItem("mp40_mp");
          precacheItem("mp44_mp");
          precacheItem("kar98k_sniper_mp");
          precacheItem("shotgun_mp");
          precacheItem("dp28_mp");
          precacheItem("panzerfaust_mp");
          precacheItem("panzerschreck_mp");
          //Russian
          precacheItem("TT30_mp");
          precacheItem("mosin_nagant_mp");
          precacheItem("SVT40_mp");
          precacheItem("PPS42_mp");
          precacheItem("ppsh_mp");
          precacheItem("mosin_nagant_sniper_mp");
          //Britsh
          precacheItem("webley_mp");
          precacheItem("enfield_mp");
          precacheItem("sten_mp");
          precacheItem("bren_mp");
          precacheItem("enfield_scope_mp");
          precacheItem("m1garand_mp");
          precacheItem("thompson_mp");
          precacheItem("30cal_mp");
          //American
          precacheItem("colt_mp");
          precacheItem("m1carbine_mp");
          precacheItem("bar_mp");
          precacheItem("springfield_mp");
          precacheItem("greasegun_mp");
          break;

E:
Ha jól látom úgy írtad nekem az előzőt le, h a menübe is be tegye, na nekem az nem kell, mert én ezekkel a "parancsokkal" adom a játékosoknak:

Kód
self setweaponslotweapon("primaryb","colt_mp");  
  self givemaxammo("colt_mp");  
  self switchtoweapon("colt_mp");


Az üzenetet módosította: SkyHD - Hétfő, 04.01.2013, 8:47 PM
 
SipexDátum: Hétfő, 04.01.2013, 9:08 PM | Üzenet # 4
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Kedves SkyHD!

Az nem fontos, mert ha menübe be írod hogy tudja választani azt a fegyvert , akkor a weapons.gsc-ben nem kell átírni semmit.

E:
Nem jól látod, mivel az "if(isAlive(self)" = Azt jelenti hogy csak élet közbe tudja ezt csinálni és viszi magával a "self" szócskát.

Sipex © 2013

UI: Ahogy már mondtam, nem muszáj engedélyezni de ha neked úgy jó akkor csináld.... smile


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______


Az üzenetet módosította: Sipex - Hétfő, 04.01.2013, 9:10 PM
 
SkyHDDátum: Hétfő, 04.01.2013, 9:20 PM | Üzenet # 5
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Azt értem, csak én erre értettem:

Kód
itemDef  
  {  
  name "button_fegyverneve"  
  visible 1  
  rect 0 0 128 24  
  origin ORIGIN_CHOICE1  
  forecolor GLOBAL_UNFOCUSED_COLOR  
  type ITEM_TYPE_BUTTON  
  text "itt szinezéssel a fegyver neve"  
  textfont UI_FONT_NORMAL  
  textscale GLOBAL_TEXT_SIZE  
  textstyle ITEM_TEXTSTYLE_SHADOWED  
  textaligny 20  
  action  
  {  
  play "mouse_click";  
  scriptMenuResponse "ide a fegyver _mp neve";  
  }  
  }

Hogy ez rakja be a menübe a fegyvert, nem? Mert ugye azt nem szeretném, hogy menüből válaszható legyen.
 
SipexDátum: Hétfő, 04.01.2013, 10:11 PM | Üzenet # 6
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Kedves SkyHD!

Máshogy nem tudják használni...


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
SkyHDDátum: Hétfő, 04.01.2013, 10:22 PM | Üzenet # 7
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
De ha kóddal adom nekik pl spawn kor? Így:
 
Kód
self setweaponslotweapon("primaryb","colt_mp");   
   self givemaxammo("colt_mp");   
   self switchtoweapon("colt_mp");
Akkor se kapják meg?
 
SipexDátum: Hétfő, 04.01.2013, 11:32 PM | Üzenet # 8
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
De akkor megkapják, második fegyver ként.

Mivel a primaryb az a 2.dik fegyver a sima primary az meg az első smile


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
SkyHDDátum: Hétfő, 04.01.2013, 11:36 PM | Üzenet # 9
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Oké, rendben, köszönöm biggrin
Már csak a fegyver fel vételt kéne megoldani valahogy, a spawn fegyvert meg még tesztelem biggrin

Edit: Akárhogy próbálom a spawnkor a fegyvert még mindig nem adja meg :/


Az üzenetet módosította: SkyHD - Kedd, 04.02.2013, 0:06 AM
 
SipexDátum: Kedd, 04.02.2013, 0:09 AM | Üzenet # 10
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Pedig meg kéne hogy adja, akkor nem tudom.. :/

Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
SkyHDDátum: Kedd, 04.02.2013, 1:11 PM | Üzenet # 11
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
És esetleg más megoldás nincs, arra hogy a spawnkor adjon fegyvert?

Edit: Mindent meg oldottam, és nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséged.
Már csak, azt kéne valahogy, meg oldani h ne lehessen felvenni a fegyvert.


Az üzenetet módosította: SkyHD - Kedd, 04.02.2013, 2:09 PM
 
SipexDátum: Kedd, 04.02.2013, 2:39 PM | Üzenet # 12
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Rendben, hát mondtam letiltod az "F" betűt vagy  kiveszed azt hogy ne lehessen fegyvert eldobni.. :)

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
SkyHDDátum: Kedd, 04.02.2013, 2:45 PM | Üzenet # 13
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 0
Állapot: Offline
És, az F betűt azt hogyan lehet letiltani?
Nagyon kezdő vagyok biggrin
 
SipexDátum: Kedd, 04.02.2013, 2:47 PM | Üzenet # 14
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Hát, na erre még én se jöttem rá... xD

Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
matka5912Dátum: Kedd, 04.02.2013, 2:51 PM | Üzenet # 15
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 5
Állapot: Offline
Hát azt sehogy.. biggrin Mivel eleve..ha pl: kiveszed a config_mp.cfg-ből az f-betű kombinációját akkor bárki odamegy és berakja magának ha kell...Állítsad be, hogy ne dobjon el fegyvereket és tádá kész is vagy... biggrin
 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Pár kérdés Scriptelésel kapcsolatban (Pár kérdés Scriptelésel kapcsolatban)
  • Oldal 1 / 2
  • 1
  • 2
  • »
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz