DragHun | Dátum: Hétfő, 07.30.2012, 9:13 PM | Üzenet # 1 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Sziasztok! Ebben a Topicban le írom nektek hogy hogyan is kell big jumpot be tenni egy módba!
Elsőnek is, menjünk be a fő GSC be! A fő GSC helye általában maps/mp/gametype/tdm<- Mindig tudni kell a fő gsc-k nevét!
Ide ez alá kell másolni -> Callback_StartGameType()
EZT: setcvar("jump_height", 128); setcvar("jump_ladderPushVel", 1024); setcvar("jump_slowdownEnable", 0); setcvar("jump_spreadAdd", 512); setcvar("jump_stepSize", 64);
------------------------------------------------------
Példa nekem így:
Callback_StartGameType() { level.splitscreen = isSplitScreen();
// defaults if not defined in level script if(!isDefined(game["allies"])) game["allies"] = "american"; if(!isDefined(game["axis"])) game["axis"] = "german";
// server cvar overrides if(getCvar("scr_allies") != "") game["allies"] = getCvar("scr_allies"); if(getCvar("scr_axis") != "") game["axis"] = getCvar("scr_axis");
setcvar("jump_height", 128); setcvar("jump_ladderPushVel", 1024); setcvar("jump_slowdownEnable", 0); setcvar("jump_spreadAdd", 512); setcvar("jump_stepSize", 64);
Ennyi!
------------------------------------------------------
Ha valaki azt szeretné hogy magas esés ne vegyen le életet:
Ezt is be kell másolni a fő GSC be!
Elérés: maps/mp/gametype/tdm
Ez alá kell másolni:
main()
setcvar("bg_fallDamageMaxHeight","9999"); setcvar("bg_fallDamageMinHeight","9998");
Példa nekem így:
main() { level.callbackStartGameType = ::Callback_StartGameType; level.callbackPlayerConnect = ::Callback_PlayerConnect; level.callbackPlayerDisconnect = ::Callback_PlayerDisconnect; level.callbackPlayerDamage = ::Callback_PlayerDamage; level.callbackPlayerKilled = ::Callback_PlayerKilled; maps\mp\gametypes\_callbacksetup::SetupCallbacks();
setcvar("bg_fallDamageMaxHeight","9999"); setcvar("bg_fallDamageMinHeight","9998");
level.autoassign = ::menuAutoAssign; level.allies = ::menuAllies; level.axis = ::menuAxis; level.spectator = ::menuSpectator; level.weapon = ::menuWeapon; level.endgameconfirmed = ::endMap; }
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |