Hétfő, 11.25.2024, 5:56 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Big Jump.
DragHunDátum: Hétfő, 07.30.2012, 9:13 PM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Sziasztok!
Ebben a Topicban le írom nektek hogy hogyan is kell big jumpot be tenni egy módba!

Elsőnek is, menjünk be a fő GSC be!
A fő GSC helye általában maps/mp/gametype/tdm<- Mindig tudni kell a fő gsc-k nevét!

Ide ez alá kell másolni -> Callback_StartGameType()

EZT:
setcvar("jump_height", 128);
setcvar("jump_ladderPushVel", 1024);
setcvar("jump_slowdownEnable", 0);
setcvar("jump_spreadAdd", 512);
setcvar("jump_stepSize", 64);

------------------------------------------------------

Példa nekem így:

Callback_StartGameType()
{
level.splitscreen = isSplitScreen();

// defaults if not defined in level script
if(!isDefined(game["allies"]))
game["allies"] = "american";
if(!isDefined(game["axis"]))
game["axis"] = "german";

// server cvar overrides
if(getCvar("scr_allies") != "")
game["allies"] = getCvar("scr_allies");
if(getCvar("scr_axis") != "")
game["axis"] = getCvar("scr_axis");

setcvar("jump_height", 128);
setcvar("jump_ladderPushVel", 1024);
setcvar("jump_slowdownEnable", 0);
setcvar("jump_spreadAdd", 512);
setcvar("jump_stepSize", 64);

Ennyi!

------------------------------------------------------

Ha valaki azt szeretné hogy magas esés ne vegyen le életet:

Ezt is be kell másolni a fő GSC be!

Elérés: maps/mp/gametype/tdm

Ez alá kell másolni:

main()

setcvar("bg_fallDamageMaxHeight","9999");
setcvar("bg_fallDamageMinHeight","9998");

Példa nekem így:

main()
{
level.callbackStartGameType = ::Callback_StartGameType;
level.callbackPlayerConnect = ::Callback_PlayerConnect;
level.callbackPlayerDisconnect = ::Callback_PlayerDisconnect;
level.callbackPlayerDamage = ::Callback_PlayerDamage;
level.callbackPlayerKilled = ::Callback_PlayerKilled;
maps\mp\gametypes\_callbacksetup::SetupCallbacks();

setcvar("bg_fallDamageMaxHeight","9999");
setcvar("bg_fallDamageMinHeight","9998");

level.autoassign = ::menuAutoAssign;
level.allies = ::menuAllies;
level.axis = ::menuAxis;
level.spectator = ::menuSpectator;
level.weapon = ::menuWeapon;
level.endgameconfirmed = ::endMap;
}


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz