DragHun | Dátum: Kedd, 07.31.2012, 6:26 PM | Üzenet # 1 |
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Állapot: Offline
| Sziasztok!
Itt le írom hogy tudtok a modba be tenni hudokat!
Mondok egy példát a hud ról, biztos láttatok már több szervereken olyat hogy a célkereszt nél piros kis kocka van, vagy karika!
Szóval a hud ki vetíti állandónak a szöveget a képernyőre!
Ami ott van piros kocka vagy karika az is egyszerűen egy pont --> . <---
Script: precacheShader("laserdot"); level.laserdot = newHudElem(); level.laserdot.horzAlign = "fullscreen"; level.laserdot.vertAlign = "fullscreen"; level.laserdot setShader("white", 2, 2); level.laserdot.alpha = 1; level.laserdot.color = (1,0,0); level.laserdot.x = 319; level.laserdot.y = 239;
Ezt a fő gsc be! Pl: tdm.gsc
És ide kell rakni!
main() { level.callbackStartGameType = ::Callback_StartGameType; level.callbackPlayerConnect = ::Callback_PlayerConnect; level.callbackPlayerDisconnect = ::Callback_PlayerDisconnect; level.callbackPlayerDamage = ::Callback_PlayerDamage; level.callbackPlayerKilled = ::Callback_PlayerKilled; maps\mp\gametypes\_callbacksetup::SetupCallbacks();
precacheShader("laserdot"); level.laserdot = newHudElem(); level.laserdot.horzAlign = "fullscreen"; level.laserdot.vertAlign = "fullscreen"; level.laserdot setShader("white", 2, 2); level.laserdot.alpha = 1; level.laserdot.color = (1,0,0); level.laserdot.x = 319; level.laserdot.y = 239;
level.autoassign = ::menuAutoAssign; level.allies = ::menuAllies; level.axis = ::menuAxis; level.spectator = ::menuSpectator; level.weapon = ::menuWeapon; level.endgameconfirmed = ::endMap; }
“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.” .:: Üdv ^Neon ::. _________________________
|
|
| |