| DragHun | Dátum: Kedd, 07.31.2012, 6:26 PM | Üzenet # 1 |  
					| 
					 Ezredes 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 191 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Sziasztok! 
   Itt le írom hogy tudtok a modba be tenni hudokat! 
   Mondok egy példát a hud ról, biztos láttatok már több szervereken olyat hogy a célkereszt nél piros kis kocka van, vagy karika! 
   Szóval a hud ki vetíti állandónak a szöveget a képernyőre! 
   Ami ott van piros kocka vagy karika az is egyszerűen egy pont --> . <--- 
   Script:   precacheShader("laserdot");   level.laserdot = newHudElem();   level.laserdot.horzAlign = "fullscreen";   level.laserdot.vertAlign = "fullscreen";   level.laserdot setShader("white", 2, 2);   level.laserdot.alpha = 1;   level.laserdot.color = (1,0,0);   level.laserdot.x = 319;   level.laserdot.y = 239; 
   Ezt a fő gsc be!   Pl: tdm.gsc 
   És ide kell rakni! 
   main()   {   level.callbackStartGameType = ::Callback_StartGameType;   level.callbackPlayerConnect = ::Callback_PlayerConnect;   level.callbackPlayerDisconnect = ::Callback_PlayerDisconnect;   level.callbackPlayerDamage = ::Callback_PlayerDamage;   level.callbackPlayerKilled = ::Callback_PlayerKilled;   maps\mp\gametypes\_callbacksetup::SetupCallbacks(); 
   precacheShader("laserdot");   level.laserdot = newHudElem();   level.laserdot.horzAlign = "fullscreen";   level.laserdot.vertAlign = "fullscreen";   level.laserdot setShader("white", 2, 2);   level.laserdot.alpha = 1;   level.laserdot.color = (1,0,0);   level.laserdot.x = 319;   level.laserdot.y = 239; 
   level.autoassign = ::menuAutoAssign;   level.allies = ::menuAllies;   level.axis = ::menuAxis;   level.spectator = ::menuSpectator;   level.weapon = ::menuWeapon;   level.endgameconfirmed = ::endMap;   }
					
					
  “Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”   .:: Üdv ^Neon ::.   _________________________
					 |  
					|   | 
					 |  
				  |