Hétfő, 11.25.2024, 3:21 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
HUD - Összes Játékosok!(Angol Német kimutatás!)
DragHunDátum: Hétfő, 01.21.2013, 1:31 AM | Üzenet # 1
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Na sziasztok!
Ebben a tutorial ból meg tudjátok hogy kell ki hudolni a monitor ra a(z) "Angolokat németeket és az összes játékost!"
Ez ki írja hogy pl:

(Mennyien vannak a szerveren!)--->Összes játékos: 12
(Mennyien vannak a németeknél)--->Németek: 6
(Mennyien vannak az angoloknál)--->Angolok: 6

Na szóval most az lessz a dolgunk hogy létre huzunk egy gsc filet!
a gsc filenek a neve tök mindegy mi!

Én ezt a nevet szánom neki: _players.gsc
Ha ez meg van akkor ami itt található script másoljuk bele a _players.gsc -k be!
Ha meg van fel töltöd ftp re!
IDE: maps/mp/gametypes/ide!
Kész!

Most meg nyitjuk a fő gsc -k et!
Nállam jelen esetbe a (tdm.gsc) az!
Ki keresitek benne ezt a részt:

Callback_StartGameType()

Ebbe írjátok bele ezt:(Lehetőleg a többi thread hoz írjátok!)
thread maps\mp\gametypes\_players::init();

TÁDÁ KÉSZ IS MÁR CSAK EGY MAP RESTART KELL AVGY EGY SZERVER RESTART ÉS KI FOGJA ÍRNI!

Kód
init()
{

level.teamnums_allies = newHudElem();
level.teamnums_allies.horzAlign = "fullscreen";
level.teamnums_allies.vertAlign = "fullscreen";
level.teamnums_allies.alignX = "right";
level.teamnums_allies.alignY = "top";
level.teamnums_allies.x = 315;
level.teamnums_allies.y = 455;
level.teamnums_allies.label = &"^2A^1ngol^3: ^5";
level.teamnums_allies setvalue(0);

level.teamnums_axis = newHudElem();
level.teamnums_axis.horzAlign = "fullscreen";
level.teamnums_axis.vertAlign = "fullscreen";
level.teamnums_axis.alignX = "left";
level.teamnums_axis.alignY = "top";
level.teamnums_axis.x = 322;
level.teamnums_axis.y = 455;
level.teamnums_axis.label = &"^2N^1émet^3: ^5";
level.teamnums_axis setvalue(0);

level.teamnums_all = newHudElem();
level.teamnums_all.horzAlign = "fullscreen";
level.teamnums_all.vertAlign = "fullscreen";
level.teamnums_all.alignX = "center";
level.teamnums_all.alignY = "top";
level.teamnums_all.x = 78;
level.teamnums_all.y = 75;
level.teamnums_all.label = &"^2Ö^1sszes ^2J^1átékos^3: ^5&&1";
level.teamnums_all setvalue(0);
//Hudok by ^Neon
while(1)
{

allycount=0;
axiscount=0;
speccount=0;
players = getentarray("player","classname");
for(i=0;i<players.size;i++)
{
if (players[i].pers["team"]=="allies") allycount++;
if (players.pers["team"]=="axis") axiscount++;
}

level.teamnums_spec setvalue(speccount);
level.teamnums_allies setvalue(allycount);
level.teamnums_axis setvalue(axiscount);
level.teamnums_all setvalue(players.size);

wait(1);
}

}[/i]



“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
sociTHEORIGINALDátum: Hétfő, 01.21.2013, 9:34 AM | Üzenet # 2
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 16
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Ezt a sort ki is lehet venni a scriptből, mivel nem használja semmi!

level.teamnums_spec setvalue(speccount);

Na meg ezt sem:

speccount=0;

Remélem segítettem! smile


••••••••THE•ORIGINAL•••••••••
•••••••••xFire:•soci10••••••••••
 
TakiDátum: Szombat, 03.30.2013, 2:57 PM | Üzenet # 3
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 15
Hírnév: 1
Állapot: Offline
De viszont ha azt akarjátok hogy azokat akik kint vannak specbe azokat is ki irája akkor igy kell:

Kód
level.teamnums_spec = newHudElem();
level.teamnums_spec .horzAlign = "fullscreen";
level.teamnums_spec .vertAlign = "fullscreen";
level.teamnums_spec .alignX = "center";
level.teamnums_spec .alignY = "top";
level.teamnums_spec .x = 88;
level.teamnums_spec teamnums_spec .y = 75;
level.teamnums_spec .label = &"^2S^1pectators^3: ^5&&1";
level.teamnums_spec setvalue(0);

if (players[i].pers["team"]=="spectator") speccount++;[/i]
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz