Szombat, 11.28.2020, 1:05 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » [Low-Tutorial]Ölésekre jutalom avagy KillStreak (Cod2 Scriptelés.)
[Low-Tutorial]Ölésekre jutalom avagy KillStreak
SipexDátum: Csütörtök, 03.28.2013, 2:22 AM | Üzenet # 1
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Szép jó estét!

Nos, meg mutatnám nektek hogyan is tudnátok csinálni "KillStreakot".

Belépünk a fő gsc fájlunkba, itt megkeressük a Callback_PlayerKilled() részt.

Kód
if(self.sessionteam == "spectator")
return;

Ez alá elkezdjük írni a scriptünket.

Kód
if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót.
{ //itt kinyitod a függvényt
if(attacker.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet attacker.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10.
{
attacker iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak.
attacker.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is.
attacker.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba.
iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom...
}
if(attacker.killstreak==20)
{
attacker iprintlnbold("^120 KillStreak!");
iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot
attacker givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot.
attacker setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen.
attacker setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen.
}
} //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen.

Ide lehet berakni olyat hogy kapjon pénzt, életet, vagy akármilyen dolgot, csak mindennek legyen meg a változója.

És végül, megkeressük ezt a részt a modban hogy...

Kód
attacker.score++;

Nos az attacker.score++; azt csinálja hogy ha megölsz egy játékost akkor ad 1 pontot...

Akkor ha megölünk egy játékost és kapni akarunk 1 killstreakot akkor ez alá beírjuk hogy..

Kód
attacker.killstreak++;

Fontos!!! Hogy amit az előzőben adtunk meg változót az ugyan olyan legyen mint ez, mert ha nem akkor nem müködik...!!!!!

Keressük meg a SpawnPlayer() részt.

Kód
self.friendlydamage = undefined;

Ez alá beírjuk hogy..

Kód
self.killstreak=0;

Itt pedig le nullázza a killstreakot mikor ujra éled, vagy le spawnol!!

Köszönöm a figyelmeteket!

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______


Az üzenetet módosította: Sipex - Csütörtök, 03.28.2013, 2:45 AM
 
SipexDátum: Péntek, 03.29.2013, 11:55 AM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Hangot úgy tudsz lejátszani ebbe hogy...


Kód
if(attacker.killstreak==3)
     {
     attacker playLocalSound("ide jöhet egy név, bármit írhatsz ne legyen benne ékezet, később szükség lesz rá.");
     attacker iprintlnbold("^13 KillStreak!");
     iprintln(attacker.name + "^7- Elérte az ^13 KillStreakot!");
     }

Nos, most megfogsz egy hangot amilyet akarsz, csinálsz a .iwd fájlodba egy sound mappát és azon belül egy ati mappát.

Bele rakod azt a hangot amelyiket akarod.

Most csinálj egy új szöveges dokumentumot és másold bele ezt->


Kód
#Sound Created by Sipex,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
name,sequence,probability,file,vol_min,vol_max,vol_mod,pitch_min,pitch_max,dist_min,dist_max,channel,type,loop,masterslave,loadspec,subtitle   ,compression,secondaryaliasname,volumefalloffcurve,startdelay,speakermap,reverb,lfe percentage
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
#Atesz hangok,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ide azt a nevet amit a killstreak scriptbe megadtál,,ide a mappa neve/ide meg amit a sound mappába raktál hangat a nevét és kiterjesztését.mp3,1,,,,,,,menu,streamed,,,,all_mp
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ennek adol 1 nevet és elmented .csv fájlban.

Csinálsz az .iwd fájlodba egy "soundaliases" mappát, ha már van akkor csak a .csv fájlt bele rakod.

Ez mind arra kell hogy a Call of Duty be tudja olvasni a hangot.. :)

Köszönöm a figyelmet!

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
Fórum » Egyéb » Moding Alapok » [Low-Tutorial]Ölésekre jutalom avagy KillStreak (Cod2 Scriptelés.)
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2020 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz