Sipex | Dátum: Péntek, 03.29.2013, 11:55 AM | Üzenet # 2 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Hangot úgy tudsz lejátszani ebbe hogy...
Kód if(attacker.killstreak==3) { attacker playLocalSound("ide jöhet egy név, bármit írhatsz ne legyen benne ékezet, később szükség lesz rá."); attacker iprintlnbold("^13 KillStreak!"); iprintln(attacker.name + "^7- Elérte az ^13 KillStreakot!"); } Nos, most megfogsz egy hangot amilyet akarsz, csinálsz a .iwd fájlodba egy sound mappát és azon belül egy ati mappát.
Bele rakod azt a hangot amelyiket akarod.
Most csinálj egy új szöveges dokumentumot és másold bele ezt->
Kód #Sound Created by Sipex,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, name,sequence,probability,file,vol_min,vol_max,vol_mod,pitch_min,pitch_max,dist_min,dist_max,channel,type,loop,masterslave,loadspec,subtitle ,compression,secondaryaliasname,volumefalloffcurve,startdelay,speakermap,reverb,lfe percentage ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, #Atesz hangok,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ide azt a nevet amit a killstreak scriptbe megadtál,,ide a mappa neve/ide meg amit a sound mappába raktál hangat a nevét és kiterjesztését.mp3,1,,,,,,,menu,streamed,,,,all_mp ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ennek adol 1 nevet és elmented .csv fájlban.
Csinálsz az .iwd fájlodba egy "soundaliases" mappát, ha már van akkor csak a .csv fájlt bele rakod.
Ez mind arra kell hogy a Call of Duty be tudja olvasni a hangot.. :)
Köszönöm a figyelmet!
Sipex © 2013
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |