Hétfő, 11.25.2024, 3:22 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
[TUTORIAL] Kezdő Fegyver (Piszoly) Megadása
matka5912Dátum: Kedd, 04.02.2013, 2:42 PM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 10
Hírnév: 5
Állapot: Offline
Kezdő fegyver (pisztoly) megadása...
Mennyünk bele a " _weapons.gsc "-be és keressük ki ezt a sort " givePistol "
Látni fogtok egy ilyet...

Kód
weapon2 = self getweaponslotweapon("primaryb");
if(weapon2 == "none")
{
if(self.pers["team"] == "allies")
{
switch(game["allies"])
{
case "american":
pistoltype = "colt_mp";
break;
blablabla... ahol ott van, hogy colt_mp azt átírod arra amit adjon pisztoly (másodlagos fegyver) helyett...pl: m1garand_mp
Ha mindegyiknél átírtuk akkor... ha kicsit lejeb mentek láttok egy ilyet

Kód
self takeWeapon("colt_mp");
self takeWeapon("webley_mp");
self takeWeapon("TT30_mp");
self takeWeapon("luger_mp");

most, ha csak az amerikaiak fegyverét írtátok át így fog kinézni. (ha pl m1garad-ra írtátok át)

Kód
self takeWeapon("m1garand_mp");
self takeWeapon("webley_mp");
self takeWeapon("TT30_mp");
self takeWeapon("luger_mp");

Elmented...és kész is.
Ennyi lenne. biggrin (Akármit oda lehet írni...railgun,wunderwaffe (persze csak ha be van téve a fegyver))

//Szerkesztve és Javítva ~ Sipex
 
SipexDátum: Kedd, 04.02.2013, 2:46 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Akár így is lehet, de a másik megoldás jobb ^^.

Azaz így..

Kód
self setweaponslotweapon("primaryb","asd_mp");
self givemaxammo("asd_mp");
self switchtoweapon("asd_mp");

Hmmmm... biggrin

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______


Az üzenetet módosította: Sipex - Kedd, 04.02.2013, 2:48 PM
 
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz