Sziasztok!
Most meg mutatom nektek, hogy ha "Zombi" szervereteken nem kp-znak akkor bash legyen.
A script..
Kód
kp()
{
csapat = self.pers["team"] == "axis";
if(self.pers["team"] == "allies")
{
     if(csapat == 0)
     {
     self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
     self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
     }
     if(csapat == 1)
     {
     self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
     self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
     }
     if(csapat == 2)
     {
     self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
     self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
     }
     if(csapat == 3)
     {
     self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
     self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
     }
}
     if(csapat == 4)
     {
     players = getentarray("player","classname");
     for(i=0;i<players.size;i++) {
     _p = players[i];
     _p giveMaxAmmo(_p getWeaponSlotWeapon("primary"));
     _p giveMaxAmmo(_p getWeaponSlotWeapon("primaryb"));
     _p iprintlnbold("^3Lőszer visszaadva!");
     }
     if(self.pers["team"] == "axis")
     {
     self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
     self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
     self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
     }
}
}
 Ennyi lenne az egész, ennek csinálj egy .gsc fájlt és adsz neki egy nevet.
Utána pedig a fő gsc-ben be "thread"-olod így->
Kód
thread maps\mp\gametypes\gscneve::kp();
Remélem érthető.
Sipex © 2013