Sziasztok!
Most meg mutatom nektek, hogy ha "Zombi" szervereteken nem kp-znak akkor bash legyen.
A script..
Kód
kp()
{
csapat = self.pers["team"] == "axis";
if(self.pers["team"] == "allies")
{
if(csapat == 0)
{
self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
}
if(csapat == 1)
{
self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
}
if(csapat == 2)
{
self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
}
if(csapat == 3)
{
self iprintlnbold("^1Bash zombies!");
self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
}
}
if(csapat == 4)
{
players = getentarray("player","classname");
for(i=0;i<players.size;i++) {
_p = players[i];
_p giveMaxAmmo(_p getWeaponSlotWeapon("primary"));
_p giveMaxAmmo(_p getWeaponSlotWeapon("primaryb"));
_p iprintlnbold("^3Lőszer visszaadva!");
}
if(self.pers["team"] == "axis")
{
self setWeaponSlotAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primary", 0 );
self setWeaponSlotAmmo( "primaryb", 0 );
self setWeaponSlotClipAmmo( "primaryb", 0 );
}
}
}
Ennyi lenne az egész, ennek csinálj egy .gsc fájlt és adsz neki egy nevet.
Utána pedig a fő gsc-ben be "thread"-olod így->
Kód
thread maps\mp\gametypes\gscneve::kp();
Remélem érthető.
Sipex © 2013