Péntek, 04.19.2024, 6:32 PM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Fórum » Egyéb » Egyéb Kérdések » Fegyver Berakás!!
Fegyver Berakás!!
NoobDátum: Szombat, 09.29.2012, 11:17 AM | Üzenet # 1
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy letudnátok írni client sidetól a server sideig?:D
Előre is kösz
 
DragHunDátum: Szombat, 09.29.2012, 4:38 PM | Üzenet # 2
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Az hosszadalmas és nem egyszerű.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
SipexDátum: Szerda, 06.26.2013, 12:30 PM | Üzenet # 3
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2022
Állapot: Offline
Kedves Noob!

Új fegyver berakása:
1. Először meg kell nyitnod az iw_07.iwd/maps/mp/gametypes/_weapons.gsc fájlt. Azon belül tudod "betölteni a játékba" az új fegyveredet. Mintának használd az alapokat, én is úgy csináltam amikor kezdtem  Ha ezzel megvagy akkor már tudod használni a játékban a fegyvert.
2. Ha viszont nem akarsz a konzolba írogatni, akkor kelleni fog egy menü is ahonnan kiválaszthatod. A menüket az iw_06.iwd/ui_mp/scriptmenus/ mappában találod, azon belül gondolom rájössz már hogy melyik kell neked. Nyisd meg, és ugyancsak az alap sorok lemásolásával csinálj egy új gombot a saját fegyverednek. Viszont a menüknél légy figyelmes, mert nincs olyan komplex debug rendszer mint a scripteknél, nem feltétlen írja ki mindig hogy mi a hiba. A fegyver hogy tudd használni, a "_mp" fájlt egy .iwd fájlba és azon belül egy weapons/mp mappába kell bele rakni, amit később a modban precacheItem("fegyverneve_mp");. Ez még kevés, mert a fegyvernek a modelljét és images & materials cuccai még nincsenek meg. Ezeket is a .iwd fájlodba kell berakni. Csinálsz egy images mappát abba kell rakni a .iwi fájlokat, materials mappát a fájloknak nincs kiterjesztésük, xmodel mappát ebben lévő fájloknak sincs kiterjesztésük, xmodelparts és xmodelsurfs amik ebbe vannak fájlok, ezeknek sincs kiterjesztésük. Ha ezeket tökéletesen, minden fájlt átmásoltál, akkor már használhatod is a modban. Menube is berakhatod mint már írtam felül de csak óvatosan, először csak próbálkozz utána jöhet a többi.

Eredeti leírás: Randall
Szerkesztések és Hozzáadások: Sipex

Sok szerencsét!!

Sipex © 2013


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
CyborgDátum: Péntek, 07.19.2013, 4:26 PM | Üzenet # 4
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 12
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kedves Sipex

Én az első választást használtam és csak az lenne a kérdés, hogy a szintjét azt hol tudom átállítani. (a neon alap acc. system modjában értem.)

A választ előre is köszi!  CYboRG.
 
DragHunDátum: Péntek, 07.26.2013, 4:32 AM | Üzenet # 5
Ezredes
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 191
Hírnév: 9
Állapot: Offline
Cyborg,  Üdvözletem biggrin
Itt kell szerkesztened:_weapons.gsc - ben rá keresel erre a részre--> || self.rank<20) , és a 20 helyére azt az értéket add meg ami neked megfelel.
És akkor annyitól lesz elérhető az adott fegyvered biggrin


“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”
.:: Üdv ^Neon ::.
_________________________
 
Fórum » Egyéb » Egyéb Kérdések » Fegyver Berakás!!
  • Oldal 1 / 1
  • 1
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2024 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz