Botzombi Killstreak
|
|
David77 | Dátum: Szerda, 03.23.2016, 6:29 PM | Üzenet # 1 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Sziasztok!
Botzombiba akarnék Killstreaket rakni láttam már 2 topikot azok alapján is megprobáltam De nem lett jó. Valaki help
|
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 12:45 PM | Üzenet # 2 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Szia.
Megnyitod a main.gsc fájlt és megkeresed ezt a részt, hogy Aztán ide rakhatod a KillStreakodat, nyilvánvaló hogy nem oda kell rakni mint amilyen leírást itt látsz hiszen az alap modokra van nem szerkesztettre!
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 4:04 PM | Üzenet # 3 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| a main.gsc-ben ennél a résznél amit leirtál ilyeneket is találtam
Idézet for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(self.hits.assists==self) break; if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self; self.hud_damagefeedback.alpha = 1; self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1); self.hud_damagefeedback.alpha = 0; if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000; if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2); if(self.hits.health<=0) { if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2; self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult); spbefore=self.sentrypont; self.sentrypont+=mult; self.score++; self.kills++; if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills; self.stat["score"]++; if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500) { self playlocalsound("sentry"); self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE"; if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT"); } else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont); if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin); for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;} killzom(self.hits); } else { if(isdefined(self.showedhp)) return; self thread showzomhealth(self.hits); self.showedhp=true; } } ide kellene valahova rakni szerintem probálgatom azért
Az üzenetet módosította: David77 - Csütörtök, 03.24.2016, 4:05 PM |
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 6:59 PM | Üzenet # 4 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Nyilvánvaló hogy van ott valami, üresen nem lett otthagyva az a sor :D
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:02 PM | Üzenet # 5 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Hova rakjam be a killstreaket? És hogy lenullázza a kilstreaket? Hozzáadva (03.24.2016, 7:01 PM) --------------------------------------------- légyszi gyere gsc-re és ott segits Hozzáadva (03.24.2016, 7:02 PM) --------------------------------------------- hova rakjam a killstreakhez való cuccokat? ird le pls lépésröl lépésre
|
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:12 PM | Üzenet # 6 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Mint már elmondtam, a hit(i) részbe kell beraknod a killstreakot.
Azt, hogy lenullázza a bzmod.gsc fájlban a spawnPlayer(o) résznél kell beírni hogy a killstreak alapértelmezetten 0 legyen.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:15 PM | Üzenet # 7 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| És eztet is a bzmod gsc be rakjam be? attacker.killstreak++;
|
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:29 PM | Üzenet # 8 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Nem kell azt berakd a bzmod.gsc be, oda csak a spawnPlayer(o)-nál beírod hogy.. És így lenullázodik minden spawnoláskor.
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:39 PM | Üzenet # 9 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| Idézet if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót. { //itt kinyitod a függvényt if(attacker.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet attacker.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10. { attacker iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak. attacker.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is. attacker.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba. iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom... } if(attacker.killstreak==20) { attacker iprintlnbold("^120 KillStreak!"); iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot attacker givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot. attacker setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen. attacker setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen. } } //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen. ezt berakom a main gsc-be nem fog errort irni?
|
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:43 PM | Üzenet # 10 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Remélhetőleg nem, csak nem fontos attacker-t használni átírhatod őket self-re is.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:45 PM | Üzenet # 11 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| ahaa akkor ezért irt nekem errort
mindig azt irta hogy attackertöl van a hiba
|
|
| |
Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:47 PM | Üzenet # 12 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Akkor nyilvánvaló, hogy át kell írni self-re és akkor talán már jó lesz.
Mondjuk ezt a részt nyugodtan kitörölheted.
Kód if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót. { //itt kinyitod a függvényt Ebben a modban ez a rész lényegtelen.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:56 PM | Üzenet # 13 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| nemirt errort de nemjo a killstreak
|
|
| |
Sipex | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 11:45 AM | Üzenet # 14 |
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Állapot: Offline
| Mert gondolom nem adtad meg hogy minden ölésnél kapjon +1 killstreakot. A self.score++; alá beírod hogy self.killsteak++; és így már menni fog.
Sipex © 2016
Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké. ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<---- ______The Best Modder______
|
|
| |
David77 | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 6:32 PM | Üzenet # 15 |
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Állapot: Offline
| nemjó még mindig igy nézki a main gsc-m a hit(i) { résznél
Idézet hit(i) { if(isPlayer(self)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az selft szót. { //itt kinyitod a függvényt if(self.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet self.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10. { self iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak. self.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is. self.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba. iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom... } if(self.killstreak==20) { self iprintlnbold("^120 KillStreak!"); iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot self givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot. self setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen. self setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen. } } //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen. for(j=0;j<self.hits .assists.size;j++) if(self.hits.assists==self) break; if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self; self.hud_damagefeedback.alpha = 1; self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1); self.hud_damagefeedback.alpha = 0; if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000; if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2); if(self.hits.health<=0) { if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2; self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult); spbefore=self.sentrypont; self.sentrypont+=mult; self.score++; self.killsteak++; self.kills++; if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills; self.stat["score"]++; if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500) { self playlocalsound("sentry"); self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE"; if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT"); } else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont); if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin); for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;} killzom(self.hits); } else { if(isdefined(self.showedhp)) return; self thread showzomhealth(self.hits); self.showedhp=true; } }
|
|
| |