Szerda, 04.14.2021, 3:55 AM
Üdvözöllek Vendég | RSS
Cod2 Modding
Főoldal | Regisztráció | Belépés
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
  • Oldal 1 / 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Botzombi Killstreak (Killstreak)
Botzombi Killstreak
David77Dátum: Szerda, 03.23.2016, 6:29 PM | Üzenet # 1
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok!

Botzombiba akarnék Killstreaket rakni láttam már 2 topikot azok alapján is megprobáltam De nem lett jó.
Valaki help
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 12:45 PM | Üzenet # 2
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Szia.

Megnyitod a main.gsc fájlt és megkeresed ezt a részt, hogy
Kód
hit(i)
{
Aztán ide rakhatod a KillStreakodat, nyilvánvaló hogy nem oda kell rakni mint amilyen leírást itt látsz hiszen az alap modokra van nem szerkesztettre!

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 4:04 PM | Üzenet # 3
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
a main.gsc-ben ennél a résznél amit leirtál ilyeneket is találtam


Idézet
for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(self.hits.assists
==self) break;
if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self;
self.hud_damagefeedback.alpha = 1;
self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1);
self.hud_damagefeedback.alpha = 0;
if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000;
if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2);
if(self.hits.health<=0)
{
if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2;
self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult);
spbefore=self.sentrypont;
self.sentrypont+=mult;
self.score++;
self.kills++;
if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills;
self.stat["score"]++;
if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500)
{
self playlocalsound("sentry");
self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE";
if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT");
}
else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont);
if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin);
for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;}
killzom(self.hits);
} else
{
if(isdefined(self.showedhp)) return;
self thread showzomhealth(self.hits);
self.showedhp=true;
}
}

ide kellene valahova rakni szerintem probálgatom azért


Az üzenetet módosította: David77 - Csütörtök, 03.24.2016, 4:05 PM
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 6:59 PM | Üzenet # 4
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Nyilvánvaló hogy van ott valami, üresen nem lett otthagyva az a sor :D

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:02 PM | Üzenet # 5
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Hova rakjam be a killstreaket? És hogy lenullázza a kilstreaket?

Hozzáadva (03.24.2016, 7:01 PM)
---------------------------------------------
légyszi gyere gsc-re és ott segits

Hozzáadva (03.24.2016, 7:02 PM)
---------------------------------------------
hova rakjam a killstreakhez való cuccokat?
ird le pls lépésröl lépésre

 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:12 PM | Üzenet # 6
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Mint már elmondtam, a hit(i) részbe kell beraknod a killstreakot.

Azt, hogy lenullázza a bzmod.gsc fájlban a spawnPlayer(o) résznél kell beírni hogy a killstreak alapértelmezetten 0 legyen.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:15 PM | Üzenet # 7
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
És eztet is a bzmod gsc be rakjam be? attacker.killstreak++;
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:29 PM | Üzenet # 8
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Nem kell azt berakd a bzmod.gsc be, oda csak a spawnPlayer(o)-nál beírod hogy..
Kód
self.killstreak=0;
És így lenullázodik minden spawnoláskor.


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:39 PM | Üzenet # 9
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Idézet
if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót. 
{ //itt kinyitod a függvényt 
if(attacker.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet attacker.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10. 

attacker iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak. 
attacker.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is. 
attacker.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba. 
iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom... 

if(attacker.killstreak==20) 

attacker iprintlnbold("^120 KillStreak!"); 
iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot 
attacker givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot. 
attacker setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen. 
attacker setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen. 

} //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen.
ezt berakom a main gsc-be nem fog errort irni?
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:43 PM | Üzenet # 10
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Remélhetőleg nem, csak nem fontos attacker-t használni átírhatod őket self-re is.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:45 PM | Üzenet # 11
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
ahaa akkor ezért irt nekem errort 

mindig azt irta hogy attackertöl van a hiba
 
SipexDátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:47 PM | Üzenet # 12
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Akkor nyilvánvaló, hogy át kell írni self-re és akkor talán már jó lesz.

Mondjuk ezt a részt nyugodtan kitörölheted.
Kód
if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót.
{ //itt kinyitod a függvényt
Ebben a modban ez a rész lényegtelen.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:56 PM | Üzenet # 13
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nemirt errort de nemjo a killstreak
 
SipexDátum: Péntek, 03.25.2016, 11:45 AM | Üzenet # 14
*-*
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 224
Hírnév: 2020
Állapot: Offline
Mert gondolom nem adtad meg hogy minden ölésnél kapjon +1 killstreakot.
A self.score++; alá beírod hogy self.killsteak++; és így már menni fog.

Sipex © 2016


Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.
---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----
______The Best Modder______
 
David77Dátum: Péntek, 03.25.2016, 6:32 PM | Üzenet # 15
Alezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 106
Hírnév: 0
Állapot: Offline
nemjó még mindig igy nézki a main gsc-m a
hit(i)
{ résznél


Idézet
hit(i)
{

        if(isPlayer(self)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az selft szót.
        { //itt kinyitod a függvényt
        if(self.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet self.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10. 
        {  
        self iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak. 
        self.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is. 
        self.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba. 
        iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom... 
        } 
        if(self.killstreak==20) 
        { 
        self iprintlnbold("^120 KillStreak!"); 
        iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot 
        self givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot. 
        self setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen. 
        self setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen. 
        } 
        } //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen.      
        
for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(self.hits.assists
==self) break;
if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self;
self.hud_damagefeedback.alpha = 1;
self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1);
self.hud_damagefeedback.alpha = 0;
if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000;
if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2);
if(self.hits.health<=0)
{
if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2;
self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult);
spbefore=self.sentrypont;
self.sentrypont+=mult;
self.score++;
                self.killsteak++;
self.kills++;
if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills;
self.stat["score"]++;
if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500)
{
self playlocalsound("sentry");
self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE";
if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT");
}
else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont);
if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin);
for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;}
killzom(self.hits);
} else 
{
if(isdefined(self.showedhp)) return;
self thread showzomhealth(self.hits);
self.showedhp=true;
}
}

 
Fórum » Egyéb » Segítségkérő » Botzombi Killstreak (Killstreak)
  • Oldal 1 / 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Keresés:

Oldal by ^Neon |Xfire:martagvagy © 2021 | Ingyenes honlapszerkesztő - uCoz