| 
				
				Botzombi Killstreak
				 | 
 | 
				
					| David77 | Dátum: Szerda, 03.23.2016, 6:29 PM | Üzenet # 1 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Sziasztok!
  Botzombiba akarnék Killstreaket rakni láttam már 2 topikot azok alapján is megprobáltam De nem lett jó.  Valaki help
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 12:45 PM | Üzenet # 2 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Szia.
  Megnyitod a main.gsc fájlt és megkeresed ezt a részt, hogy Aztán ide rakhatod a KillStreakodat, nyilvánvaló hogy nem oda kell rakni mint amilyen leírást itt látsz hiszen az alap modokra van nem szerkesztettre!
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 4:04 PM | Üzenet # 3 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | a main.gsc-ben ennél a résznél amit leirtál ilyeneket is találtam
   Idézet for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(self.hits.assists==self) break; if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self; self.hud_damagefeedback.alpha = 1; self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1); self.hud_damagefeedback.alpha = 0; if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000; if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2); if(self.hits.health<=0) { if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2; self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult); spbefore=self.sentrypont; self.sentrypont+=mult; self.score++; self.kills++; if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills; self.stat["score"]++; if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500) { self playlocalsound("sentry"); self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE"; if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT"); } else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont); if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin); for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;} killzom(self.hits); } else { if(isdefined(self.showedhp)) return; self thread showzomhealth(self.hits); self.showedhp=true; } }   ide kellene valahova rakni szerintem probálgatom azért
					
					
					
 
 Az üzenetet módosította: David77 - Csütörtök, 03.24.2016, 4:05 PM  |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 6:59 PM | Üzenet # 4 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Nyilvánvaló hogy van ott valami, üresen nem lett otthagyva az a sor :D
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:02 PM | Üzenet # 5 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Hova rakjam be a killstreaket? És hogy lenullázza a kilstreaket? Hozzáadva (03.24.2016, 7:01 PM) --------------------------------------------- légyszi gyere gsc-re és ott segits Hozzáadva (03.24.2016, 7:02 PM) --------------------------------------------- hova rakjam a killstreakhez való cuccokat? ird le pls lépésröl lépésre 
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:12 PM | Üzenet # 6 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Mint már elmondtam, a hit(i) részbe kell beraknod a killstreakot.
  Azt, hogy lenullázza a bzmod.gsc fájlban a spawnPlayer(o) résznél kell beírni hogy a killstreak alapértelmezetten 0 legyen.
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:15 PM | Üzenet # 7 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | És eztet is a bzmod gsc be rakjam be? attacker.killstreak++;
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:29 PM | Üzenet # 8 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Nem kell azt berakd a bzmod.gsc be, oda csak a spawnPlayer(o)-nál beírod hogy.. És így lenullázodik minden spawnoláskor.
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:39 PM | Üzenet # 9 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Idézet if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót.  { //itt kinyitod a függvényt  if(attacker.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet attacker.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10.  {  attacker iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak.  attacker.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is.  attacker.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba.  iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom...  }  if(attacker.killstreak==20)  {  attacker iprintlnbold("^120 KillStreak!");  iprintln(attacker.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot  attacker givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot.  attacker setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen.  attacker setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen.  }  } //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen.  ezt berakom a main gsc-be nem fog errort irni?
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:43 PM | Üzenet # 10 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Remélhetőleg nem, csak nem fontos attacker-t használni átírhatod őket self-re is.
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:45 PM | Üzenet # 11 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | ahaa akkor ezért irt nekem errort 
  mindig azt irta hogy attackertöl van a hiba
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:47 PM | Üzenet # 12 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Akkor nyilvánvaló, hogy át kell írni self-re és akkor talán már jó lesz.
  Mondjuk ezt a részt nyugodtan kitörölheted.
 Kód if(isPlayer(attacker)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az attackert szót. { //itt kinyitod a függvényt   Ebben a modban ez a rész lényegtelen.
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Csütörtök, 03.24.2016, 7:56 PM | Üzenet # 13 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | nemirt errort de nemjo a killstreak
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| Sipex | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 11:45 AM | Üzenet # 14 |  
					
					 *-* 
					
					Csoport: Adminisztrátorok 
					
					Üzenetek: 224 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | Mert gondolom nem adtad meg hogy minden ölésnél kapjon +1 killstreakot. A self.score++; alá beírod hogy self.killsteak++; és így már menni fog.
  Sipex © 2016
					
					
  Nem az a fő, hogy örökké élsz-e. A trükk az, hogy önmagad maradj, örökké.   ---->>> X-fire & GSC: thessos <<<----   ______The Best Modder______
					 |  
					|   | 
					 |  
				  | 
				
					| David77 | Dátum: Péntek, 03.25.2016, 6:32 PM | Üzenet # 15 |  
					| 
					 Alezredes 
					
					Csoport: Felhasználók 
					
					Üzenetek: 106 
					
					
					
					Állapot: Offline 
					 
					 | nemjó még mindig igy nézki a main gsc-m a  hit(i) { résznél
  Idézet hit(i) {         if(isPlayer(self)) //Itt megadjuk a játékos sebzést és visszük tovább az selft szót.         { //itt kinyitod a függvényt         if(self.killstreak==10) //Itt megadjuk a változót ami lehet self.asd is pld, és az ölési értéket ami most 10.          {           self iprintlnbold("^110 KillStreak!"); //itt kiirja a játékosnak hogy 10 killstreak.          self.money+=500; //ez csak példa, lehet ilyet is csak rakd bele a modba a változót és megy is.          self.akna++; //ez csak példa, hogy ilyet is adhatsz jutalomnak csak legyen benne a modba.          iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^110 KillStreakot!"); //itt kiirja a térkép felett kis betükkel hogy folytatom...          }          if(self.killstreak==20)          {          self iprintlnbold("^120 KillStreak!");          iprintln(self.name + "^7- Elérte a ^120 KillStreakot!"); //olvasd egybe előzővel,valaki elért 10 killstreakot          self givemaxammo(self.pers["weapon"]); //itt megadja hogy a weaponba adjon ammot.          self setweaponslotammo("primary", 9999); //itt megadod hogy az első fegyóba 9999 ammo legyen.          self setweaponslotammo("primaryb", 9999); //itt megadod hogy a második fegyoba 9999 ammo legyen.          }          } //mivel összesen 3 függvény volt nyitva, ezért 3-nak is kell zárva legyen.                for(j=0;j<self.hits .assists.size;j++) if(self.hits.assists==self) break;  if(j==self.hits.assists.size) self.hits.assists[self.hits.assists.size]=self;  self.hud_damagefeedback.alpha = 1;  self.hud_damagefeedback fadeOverTime(1);  self.hud_damagefeedback.alpha = 0;  if(!isdefined(self.insta)) self.hits.health-=self.hitdamage; else self.hits.health-=1000000;  if(isdefined(self.moredamage)) self.hits.health-=int(self.hitdamage/2);  if(self.hits.health<=0)  {  if(!isdefined(self.dp)) mult=1; else mult=2;  self thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]*mult);  spbefore=self.sentrypont;  self.sentrypont+=mult;  self.score++;                 self.killsteak++;  self.kills++;  if(self.kills>self.stat["mostkills"]) self.stat["mostkills"]=self.kills;  self.stat["score"]++;  if(self.sentrypont>=500 && spbefore<500)  {  self playlocalsound("sentry");  self.hud_sentrypont.label=&"TOBBY_NONE";  if(!self.lang) self.hud_sentrypont settext(&"TOBBY_SENTRYPLANT"); else self.hud_sentrypont settext(&"TOBBYE_SENTRYPLANT");   }  else if(self.sentrypont<500) self.hud_sentrypont setvalue(self.sentrypont);  if(randomint(200+isdefined(level.insta)*300)==0) level thread spawnitem(self.hits.origin);  for(j=0;j<self.hits.assists.size;j++) if(isplayer(self.hits.assists) && self.hits.assists!=self) {self.hits.assists thread scripts\bzmod::money(level.zt[self.hits.type]["money"]/5*mult); self.hits.assists.stat["assists"]++;}  killzom(self.hits);  } else   {  if(isdefined(self.showedhp)) return;  self thread showzomhealth(self.hits);  self.showedhp=true;  } }  
					
					
					 |  
					|   | 
					 |  
				  |